به گزارش پارس به نقل از مهر، بازی دو تیم پرسپولیس تهران و صدرای نکا در تورنمنت سرداران شهید مازندران از ساعت ۱۴: ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، محمد عباس زاده (۵۵ و ۷۳) برای تیم پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند. در دقیقه ۵۸ عباس زاده روی پاس عمقی پیام صادقیان با بغل پای فنی دروازه تیم صدرا را باز کرد. در دقیقه ۷۰ نیز پاس چیپ پیام صادقیان پشت مدافعان صدرای نکا به عباس زاده رسید و گلزن جوان پرسپولیس نیز با ضربه چیپ دروازه تیم صدرا را باز کرد.

عباس زاده بعد از به ثمر رساندن گل اول پیراهن شماره ۱۰ نساجی مازندران، تیم سابقش را که زیر پیراهن پرسپولیس بر تن کرده بود به نمایش گذاشت و البته به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت زرد مواجه شد. بنگر و صادقیان نیز در این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند.

علی دایی در نیمه نخست این مسابقه از امیر عابدزاده، میثم حسینی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، فرشاد قاسمی، مهرداد کفشگری، نعیم بهزادی، محمد نوری، حمید علی عسگر، میلاد کمندانی و فرزاد حاتمی در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد. البته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای محک زدن شاگردانش در آغاز نیمه دوم، تغییرات گسترده ای در ترکیب اصلی را در دستور کار قرار داد و به جز محسن بنگر و رضا نورمحمدی همه نفرات تعویض شده و بازیکنان دیگری به میدان رفتند.

رضا محمدی به جای امیر عابدزاده، مهرداد پولادی به جای میثم حسینی و حسین ماهینی به جای فرشاد قاسمی به میدان رفتند. همچنین خلعتبری، دهنوی، حقیقی، صادقیان، عباس زاده و عالیشاه نیز جایگزین کمندانی، کفشگری، بهزادی، نوری، حاتمی و کمندانی شدند.

اعضای دو تیم در پایان مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. ضمن اینکه همچون بازی های رسمی مصاحبه کردن در کنار زمین ممنوع بود و مصاحبه بازیکنان و مربیان در اتاق کنفرانس و جایگاه مخصوص انجام می شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی این تورنمنت ساعت ۱۴: ۳۰ روز جمعه پس از ۲۰ سال به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و روز شنبه ۲۴ اسفند به تهران بازخواهد گشت.

سه تیم در تورنمنت سرداران شهید مازندران رقابت دارند و بازی دوم این تورنمنت، بعدازظهر جمعه آینده بین تیم های پرسپولیس و نساجی قائمشهر برگزار می شود.