به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری شد. تمرین حاشیه هایی داشت که در زیر می خوانید:

* پیش از شروع تمرین امیر قلعه نویی بازیکنان استقلال را دور هم جمع کرد و برای آنها صحبت های کوتاهی انجام داد.

* هاشم بیک زاده مطابق روزهای گذشته در ابتدای تمرین دور زمین به طور اختصاصی می دوید اما در تمرین امروز دقایقی همراه با سایر بازیکنان کار با توپ انجام داد اما دوباره زیر نظر حاج قاسم تمریناتش را به صورت اختصاصی پیگیری کرد.

* سیروس دین محمدی، شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری در تمرین امروز استقلال حاضر شدند.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به دلیل حضور در دانشگاه در تمرین غایب بود امروز به زمین شماره ۲ آمد و از نزدیک نظاره گر تمرین بود.

* دروازه بان فوتبال استقلال زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه بانان این تیم تمریناتشان را انجام دادند.

* بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین تبدیل به سه گروه شدند و آقا وسط تمرین کردند.

* اعضای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شدند و دور پیست تارتان این زمین دویدند. حضور این ورزشکاران باعث ازدحام در محل تمرین استقلال شده بود که ناراحتی حاضران را در پی داشت.

* امیر قلعه نویی پیش از شروع تمرین لحظاتی با آرش برهانی صحبت خصوصی کرد.

* محمد مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال استقلال در اواسط تمرین به شدت مصدوم شد و از تمرین بیرون رفت. نظری که به سختی می توانست حتی راه برود احتمال دارد به دلیل مصدومیت نتواند استقلال را در سفر به قطر همراهی کند.

* در دقایقی از تمرین امیر قلعه نویی با مجید صالح مربی استقلال صحبت هایی کرد.

* بعد از تمرین آقاوسط بازیکنان استقلال به دو تیم سفید و سبز تقسیم شدند که این بازی با دروازه کوچک انجام شد.

* به نظر می رسد تیم سفید تیم اصلی استقلال در بازی با الریان باشد. البته آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، ساموئل و مبعلی هم در تیم سبز بازی می کردند که این بازیکنان به احتمال فراوان جزو بازیکنان اصلی استقلال در قطر خواهند بود.

* در دقایقی از تمرین دروازه بانان مهدی رحمتی از ناحیه دست احساس درد کرد که خوشبختانه این موضوع مشکلی برای او ایجاد نکرد و رحمتی به تمرین ادامه داد.

* آخرین تمرین تیم استقلال پیش از حضور در قطر فردا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می شود و سپس آبی پوشان ظهر فردا تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.