به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد نوری ابتدا درباره دو اردوی پیش روی قرمزپوشان، گفت: با توجه به تعطیلات فوتبال لیگ برتر بالاخره به نظر من بهترین راه این بود تا بتوانیم در دو اردوی مستمر و چند بازی تدارکاتی شرایط ایده آل را برای بازی حساس مقابل داماش داشته باشیم.

وی افزود: به نظرم این دو اردو قطعا می تواند در آینده تأثیرگذار باشد. از طرفی دیگر خوشبختانه با تیم کامل به اردو می رویم و به نظرم بازی های تدارکاتی نیز باعث می شود تا از فرم ایده آل خارج نشویم. ما بازی های بسیار حساسی را در پیش داریم و از طرفی دیگر مطمئن باشید من هم هرگز به این راحتی ها پیراهن تیم ملی را از دست نمی دهم. درست است در لیست کی روش نبودم اما خیلی زود سعی می کنم به این لیست برگردم چون فرصت خوبی دارم.

نوری درباره مسائل و مشکلات مالی که این روزها باز هم برای قرمزپوشان دردسرساز شده، گفت: یک کلام هم درباره مسائل مالی حرف نمی زنم چون می دانم مشکلی حل نمی شود. با تمام وجود به سه بازی آینده فکر می کنم. فقط دوست دارم هواداران بدانند که فقط به عشق آنها بازی می کنیم تا ثابت کنیم می توانیم دل این هواداران را با بازی های خوب و بدون چشم داشتی شاد کنیم. ما ۹ امتیاز پیش رو داریم که باید برای تک تک آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشیم چون خدای ناکرده اگر اشتباه کنیم دیگر جای جبران نداریم و قهرمانی را خودمان از دست می دهیم.

کاپیتان قرمزپوشان درباره پیشنهادهای جدیدش گفت: من دو پیشنهاد از تایلند و چین دارم و راستش را بخواهید مبالغ خوبی هم به من پیشنهاد داده شده است اما سعی می کنم انتهای فصل بهترین تصمیم را بگیرم. الان هیچ چیز برای من به اندازه قهرمانی پرسپولیس مهم نیست. البته این پیشنهادها با توجه به اینکه به دستم رسیده باید بر روی آن بررسی دقیق داشته باشم تا بهترین تصمیم را بگیریم. شاید با حضور در شرق آسیا وارد چالش جدیدی شوم اما همه چیز به بعد از سه بازی موکول می شود تا انشاءالله ببینم چه اتفاقی می افتد.

نوری در پایان درباره هواداران نیز، گفت: درست است اولین بازی ما در ایام عید در رشت برگزار می شود اما در این سه بازی هواداران در هر کجای ایران که هستند باید پرسپولیس را بیشتر حمایت کنند تا ما هم انشاءالله عیدی سال جدید را با گل های تاثیر گذار به آنها هدیه کنیم. هواداران همیشه حتی در بازی هایی که میهمان بودیم ما را شرمنده کرده اند.