به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سعید عزیزیان درباره عملکرد دانیل داوری در دیدار ایران و گینه گفت: « من طبق بازی ای که از داوری دیدم، فکر می کنم که او انگیزه لازم را نداشت. گل هایی هم که دریافت کرد به دلیل بی انگیزگی او بود. به هرحال او در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی می کند و شاید بازی با تیمی مثل گینه برایش جذابیت نداشت. او در گل اول مشخصا برای شیرجه زدن دودل بود و ابتدا برای جمع کردن توپ رفت اما در وسط کار تصمیمش عوض شد و در نهایت گل بدی دریافت کرد. »

او افزود: « داوری در بوندس لیگا است و شاید همین موجب شده تا خودش را بالاتر از بقیه ببیند و غرور کاذبی که از این جهت به او دست داده باعث عملکرد ضعیفش در بازی با گینه شد. اگر قرار است او در درون دروازه ایران در جام جهانی قرار بگیرد، باید بازی های دوستانه بیشتری در نظر گرفته شود تا این فضا برای او تغییر یابد. »

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره بحث ارتباط کلامی داوری و مدافعان اظهار داشت: « من فکر می کنم مدافعان ما آنقدر انگلیسی بلد هستند که کارشان با داوری را جلو بیاندازند. در پرسپولیس هم این قضیه درباره نیلسون وجود داشت و گفتن کلماتی مثل go یا comeback نیاز به زبان دانستن ندارد. نقطه تمایز نیلسون و داوری در حرارت دادن به بازی است. نیلسون به تیم شور و حرارت می دهد اما داوری حتی با بازیکنان صحبت هم نمی کند و این مسئله باید حل شود تا مشکلی در جام جهانی پیش نیاید. »

عزیزیان ادامه داد: « ما به عملکرد داوری در جام جهانی امیدواریم. او وقتی در جایی مثل آلمان بازی می کند، حتما دروازه بان بزرگی است و با شکستن غرور کاذبش در تیم ملی می تواند به ما کمک زیادی کند. من امیدوارم که تیم ملی ما در جام جهانی خوش بدرخشد تا دل مردم عزیزمان شاد شود. »