به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کوین کنستانت عنوان کرد: ایران تیم خوبی است ولی ما عملکرد بهتری نسبت به حربف داشتیم. در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و دو گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم ایران تیم برتر میدان بود.

وی ادامه داد: اگر ایران به خوبی نیمه دوم با ما در جام جهانی بازی کند این شانس را خواهد داشت تا به دور دوم این مسابقات صعود کند.

کنستانت که گل اول گینه را مقابل ایران به ثمر رساند در خصوص رویارویی ایران با نیجریه در جام جهانی گفت: مطمئن هستم که تیم ملی ایران شانس صعود از مرحله گروهی را دارد. ایران بازیکنان خوبی دارد از آن جمله می توانم به بازیکن شماره ۶ (جواد نکونام) ، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و شماره ۱۱ (حدادی فر) اشاره کنم. بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند و اگر مثل بازی مقابل ما در جام جهانی ظاهر شوند مطمئنا به دور دوم راه خواهند یافت.

کنستانت در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم که کدام تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند گفت: واقعا نمی دانم ولی در جام جهانی هر تیمی شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارد. به نظرم تیم هایی همچون برزیل، فرانسه، هلند توانایی قهرمانی در این تورنمنت معتبر را دارند ولی باز تاکید می کنم که هر تیمی شانس کسب این عنوان را دارد. اگر یک تیم آفریقایی هم این عنوان را تصاحب کند بسیار خوشحال خواهم شد و واقعا دوست دارم این اتفاق بیفتد.

کنستانت در خصوص این پرسش که برنده دیدار ایران - نیجریه در جام جهانی کدام تیم است، گفت: یک سال پیش با نیجریه بازی کردیم و آنها تیم خیلی خوبی هستند اما به نظرم ایران می تواند شگفتی ساز باشد و بهتر از نیجریه ظاهر شود. همانطور که در ابتدای مصاحبه هم گفتم اگر ایران در اوج باشد می تواند برنده بازی مقابل نیجریه باشد.

مهاجم میلان در خصوص وضعیت تیم باشگاهی اش گفت: به نظرم میلان در کنار تیم هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، چلسی جزو بهترین باشگاه های جهان است و از اینکه برای این تیم بازی می کنم خوشحالم.

میلان در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب اتلتیکومادرید اسپانیا شد. کنستانت در این خصوص گفت: در بازی رفت روی بدشانسی باختیم ولی در بازی برگشت که در مادرید برگزار خواهد شد به دنبال کسب پیروزی هستیم. اگر همان بازی که در میلان مقابل اتلتیکو به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم شانس پیروزی و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها را خواهیم داشت.

مهاجم روسونری در خصوص سرمربی جدید میلان گفت: سیدورف مربی خیلی خوبی است. او پیش از اینکه به حرفه مربیگری روی بیاورد بازیکن خیلی خوبی هم بوده و حالا مربی میلان است و قصد دارد تجربه اش را به ما انتقال دهد. سیدورف مربی خیلی خوبی است و می تواند تبدیل به یکی از برترین مربیان جهان شود.

کنستانت در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ قهرمان اروپا می شود، گفت: میلان قهرمان خواهد شد. شما تاریخ باشگاه میلان رامی شناسید. میلان جام های زیادی را در اروپا به دست آورده است. فکر می کنم ۷ عنوان قهرمانی در اروپا دارد. تاریخ باشگاه میلان خیلی مهم و ارزشمند است و اگر ما از این مرحله گذر کنیم شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم. در حال حاضر تیم هایی همچون بایرن مونیخ و بارسلونا وضعیت بهتری نسبت به میلان دارند ولی ما این شانس را داریم که تا پای فینال برویم.

وی در خصوص حضور تیم پیشکسوتان میلان در ایران اظهار داشت: متاسفانه آن بازی را ندیدم و خیلی دوست داشتم در آن بازی حضور داشته باشم ولی این شانس را پیدا کردم تا با گینه در ایران حضور پیدا کنم. ایران کشور زیبایی است و واقعا از دیدن کشور شما سورپرایز شدم.

کنستانت در پایان در خصوص مردم ایران اظهار داشت: چیزی که در برنامه های تلویزیونی خارج از ایران در مورد ایران نمایش داده می شود با چیزی که ما دیدیم کاملا متفاوت است و اصلا حقیقت ندارد. از اینکه با شما و دیگر دوستانتان صحبت کردم خیلی خوشحال شدم. فکر می کنم بار دیگر به ایران باز خواهم گشت و احتمالا در ماه ژوئن ۲۰۱۴ بار دیگر به کشورتان سفر می کنم.