به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مریم طوسی در مورد آخرین وضعیت آمادگی خود، اظهار داشت: هم اکنون در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در حال انجام تمرینات زمستانی خود هستم.

وی در خصوص عملکرد خود در رقابت های داخل سالن آسیا تصریح کرد: این رقابت ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است. تمام حریفان مطرح آسیایی ام در این مسابقات حضور داشتند. خدا را شکر در این مسابقات به ۲ مدال طلا و برنز مواد ۴۰۰ و ۶۰ متر دست پیدا کردم.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان ایران در خصوص اینکه چرا در ماده ۴۰۰ متر شرکت کرد، یادآور شد: پیش از مسابقات، فدراسیون اسم مرا برای ماده ۴۰۰ متر در استارت لیست مسابقات ثبت کرده بود به همین دلیل در این ماده شرکت کردم. علت اینکه در مسابقات داخل سالن در ماده ۶۰ متر شرکت کردم این بود که نمی خواستم سرعتم را از دست بدهم.

سریعترین دونده زن ایران در مورد اینکه قرار است در بازی های آسیایی در چه ماده ای شرکت کند؟ عنوان کرد: من برای بازی های آسیایی می خواهم به صورت تخصصی روی ماده ۲۰۰ متر کار کنم. البته بنا دارم در کنار این رشته در ماده ۴۰۰ متر هم تمرین کنم. شخصا دوست دارم در رشته ۲۰۰ متر مسابقه بدهم اما مسئولان فدراسیون خواستار حضورم در مواد ۴۰۰ و ۲۰۰ متر هستند. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست در کدام ماده در بازی های آسیایی شرکت خواهم کرد و همه چیز در این مورد به نظر مربی ام بستگی دارد اما علاقه شخصی ام به حضور در رشته ۲۰۰ متر است.

وی در خصوص برگزاری اردوهای برون مرزی تصریح کرد: برای برگزاری اردوهای برون مرزی هنوز چیزی مشخص نیست.

عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: بازی های آسیایی یک میدان بزرگ است که در آن همه برای مدال تلاش می کنند. بر اساس تجربه ای که دارم فکر می‎ کنم شانس بیشتری در ۲۰۰ متر دارم اما باید بگویم که به همین اندازه هم در ۴۰۰ متر شانس وجود دارد.