به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دیدار دوستانه امروز (سه شنبه) در زمین شماره دو آزادی به مصاف تیم جوانان رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. تک گل استقلال را کبه به ثمر رساند.

*بازیکنان هر دو تیم رأس ساعت ۳ خودشان را زمین شماره دو رساندند و به مدت ۳۰ دقیقه گرم کردند.

* بازی ساعت ۱۵: ۳۵ آغاز شد که در نیمه اول سیدحسین حسینی، ایمان باصفا، پژمان نوری، مهدی نظری، مجید غلام نژاد، علیرضا نیکبخت واحدی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، احمد آیت اللهی، بوکر کبه برای استقلال بازی کردند.

*دوستی مهر سرمربی جوانان پیش از آغاز این دیدار برخورد بسیار گرمی با امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال داشت.

*پورنعمت اللهی بازیکن تیم جوانان که اصالت انزلی را دارد دقایقی با پژمان نوری به صحبت پرداخت.

*با توجه به اینکه دور زمین توپ جمع کن وجود نداشت هر بار توپ که به بیرون می رفت بازی برای لحظاتی متوقف می شد. این مسئله صدای بازیکنان را درآورده بود.

*محمد قاضی، ایمان مبعلی و احمد جمشیدیان که در چند روز گذشته در تمرینات آبی پوشان غایب بودند امروز در زمین شماره دو حاضر شدند. مبعلی به طور اختصاصی تمرین کرد اما قاضی و جمشیدیان با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بودند.

*ظاهرا محمد قاضی به دلیل مشکلات مالی و اینکه گفته شده توافقی بین کادر فنی استقلال و کارلوس کی روش صورت گرفته مبنی براینکه او به تیم ملی دعوت نشود؛ ناراحت بود، در تمرینات چند روز گذشته شرکت نمی کرد. مهاجم استقلال در طول نیمه اول در گوشه ای از زمین نشسته بود و تنها بازی را تماشا می کرد.

*مهدی مهدوی کیا مدیر فنی تیم جوانان اواسط نیمه اول به زمین شماره دو آمد و با اعضای کادر فنی استقلال و به ویژه امیر قلعه نویی خوش و بش کرد.

*شاهرخ بیانی و دکتر امین نوروزی از نزدیک نظاره گر این بازی هستند.

*هنگامی که بازیکنان قاضی و جمشیدیان را دیدند به شوخی حضورشان را در استقلال خوش آمد گفتند.

*آنتونیو هافبک برزیلی استقلال تمرین اختصاصی انجام می داد و از ناحیه پا احساس درد می کرد.