به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا نوروزی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی کشورمان برابر کویت اظهار داشت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام شد و توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. وی افزود: کویت هم تیم بسیار خوبی نشان داد و با پاسکاری هایی که بازیکنان این تیم انجام می دادند شاهد فوتبال بسیار جذابی بودیم اگرچه آنها اسیر تیم ما شدند و ما به خصوص در نیمه دوم نبض بازی را در اختیار داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد خودش در این دیدار گفت: با توجه به اینکه یک سال و نیم از تیم ملی دور بودم، عملکرد خوبی برابر کویت داشتم و از شرایط راضی هستم.

نوروزی همچنین در خصوص برگزاری دیدار ایران و کویت در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: زمین کرج برای تیم ملی خوش یمن بوده چون پیش از این هم یک بار برابر موزامبیک در این زمین بازی کردیم که در آن بازی هم به برتری رسیدیم. امیدوارم تیم ملی از این به بعد هم شرایط خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از تیم گینه شناخت دارد، گفت: شناخت چندانی از گینه ندارم اما به نظر می رسد آنها تیم بسیار خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم برابر گینه هم به برتری برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه فکر می کند چقدر شانس حضور در ترکیب تیم ملی در دیدار دوستانه با گینه را دارد، خاطرنشان کرد: احتمال بازی کردن ما بسیار کم است چون فاصله دیدار کویت با گینه ۲ روز بیشتر نیست اما با این حال همه چیز بستگی به نظر کی روش دارد.