به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا حقیقی پس از دیدار ایران و کویت که با پیروزی ۳ بر ۲ ملی پوشان کشورمان همراه بود اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و چون صعود ما به دور نهایی جام ملت های ۲۰۱۵ قطعی شده بود کی روش با تفکر جدیدی تیم ملی را روانه میدان کرد. وی افزود: سرمربی تیم ملی در دیدار با کویت ترجیح داد از بازیکنانی در ترکیب تیم استفاده کند که تا به حال به اردو نیامده بودند و یا تعداد بازی های کمتری داشتند. فکر می کنم شرایط بسیار خوبی هم مهیا شد. اگر در این دیدار مقداری ناهماهنگ بودیم به این دلیل بود که ۲،۳ روز بیشتر کنار هم تمرین نکرده بودیم اما کی روش بابت اعتماد کردن به بازیکنان جوان ضرر نکرد.

هافبک دفاعی تیم فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: دربازی برابر کویت نمایش مناسبی داشتیم و بازی خوبی را از سوی تیم ملی مشاهده کردیم.

حقیقی در خصوص حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار روز چهارشنبه گفت: تیم گینه تا حدودی شبیه به نیجریه است و این مسابقه یک دیدار تدارکاتی محسوب می شود و برد و باخت در آن مهم نیست اما امیدوارم در نهایت تیم ملی ما به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه « تمام تلاشم را می کنم تا با ایران در جام جهانی حضور داشته باشم» در پاسخ به این سوال که برابر گینه به میدان می رود یا نه، اظهار داشت: در حالت عادی نباید بازی کنم چون در فاصله ۴۸ ساعت نباید ۲ بازی انجام دهیم.