به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا تیم های ایران و کویت از ساعت ۱۷: ۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که حاشیه های پیش از آغاز دیدار بدین شرح است.

*بیش از ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه انقلاب کرج حضور دارند و بسیاری از سکوهای این ورزشگاه که ۱۳ هزار نفر گنجایش دارد خالی مانده است. این درحالی است که در سطح شهر کرج تابلوهای تبلیغی زیادی برای بازی ایران و کویت به چشم می خورد.

*پیش از آغاز بازی موزیک های مختلفی از بلندگوی ورزشگاه پخش می شد.

*بازیکنان لژیونر تیم ملی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه از نزدیک این دیدار را مشاهده می کنند. کی روش برای این بازی به آنها استراحت داده است. همچنین بازیکنان دیگری هم که در فهرست ۱۸ نفره ایران قرار نگرفته اند از جمله حدادی فر و پولادی، در جایگاه ویژه حضور دارند.

* نکونام به محض ورود به جایگاه ویژه با قوچان نژاد به خوش و بش و روبوسی پرداخت.

*مهدی صفایی مربی بدنساز تیم ملی، دیگو فیزیوتراپ جدید و آرژانتینی تیم ایران، ابراهیم صادقی بازیکن سایپا به همراه برخی از مسئولان سفارت و فدراسیون فوتبال کویت دیگر حاضران در جایگاه ویژه هستند.

*پیش از آغاز بازی جواد نکونام برای دقایقی در کنار زمین حاضر شد و با جواد خیابانی گزارشگر بازی گفت وگو و خوش و بش کرد و این دو یکدیگر را در آغوش گرفتند.

*در ورزشگاه انقلاب کرج بنرهایی نصب شده که تصاویر چهره های ورزشی این استان از جمله علی کریمی، فرشاد فلاحت زاده، علی اصغر مدیرروستا، جواد نکونام، محمد نصرتی، ابراهیم صادقی و مرحوم بابک معصومی و همچنین تصویری از شهید حسین فهمیده به چشم می خورد.

*در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم کارلوس کی روش در پشت محل تمرین تیم کویت ایستاده بود و دقایقی با شبکه استانی البرز گفت وگو کرد.

*تماشاگران نزدیک به جایگاه ویژه بازیکنان لژیونر تیم ملی ایران را بارها تشویق کردند.

*در جریان گرم کردن بازیکنان اصلی تیم ایران به دستور کی روش بازیکنان ذخیره هم درون زمین خود را گرم کردند.

*جایگاه خبرنگاران ورزشگاه انقلاب کرج که به تازگی ساخته شده در این بازی مورد استفاده قرار گرفت ضمن آنکه رختکن های مربوط به تیم ها نیز به خوبی تجهیز و به روز رسانی شده است.

*از همان لحظات ابتدایی پیش از بازی برخی از تماشاگران شعارهای رنگی را در ورزشگاه آغاز کردند.

*در گوشه ای از ورزشگاه عکس کارلوس کی روش در کنار رضا قوچان نژاد نصب شده است.

*ماشین حمل بازیکنان مصدوم که در گوشه ای از ورزشگاه انقلاب کرج قرار دارد شباهت جالبی به نفربرهای جنگی دارد.

* جواد نکونام پیش از آغاز بازی با برخی از بازیکنان تیم ملی کویت خوش و بش کرد.

* با نظر ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا تیر دروازه های ورزشگاه انقلاب کرج برای دیدار ایران - کویت عوض شده است.

* برای مرمت و بازسازی بخش هایی از ورزشگاه انقلاب کرج هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان صرف شده است. رختکن ورزشگاه انقلاب تغییراتی عمده کرده و مهیای میزبانی آبرومندانه از بازی ایرن - کویت شده ضمن اینکه جایگاه خبرنگاران هم شرایط خوبی پیدا کرده است.

* گروهی از تماشاگران پشت در ورزشگاه منتظر هستند تا تماشای بازی رایگان شود و در ورزشگاه حضور یابند.

* احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کویت را به بازو بسته بود!

* پیش از بازی ویرا و کی روش با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.