به گزارش پارس به نقل از فارس، ویرا پس از شکست سه بر ۲ مقابل ایران در نشست خبری گفت: خوشحالیم که در ایران هستیم من در ایران کار کرده ام و ایران در قلب من است و از فداسیون فوتبال ایران باید تشکر کنیم. به عنوان یک همکار از کی روش حمایت می کنم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. این بازی خیلی بازی خوب و مهمی برای ما و کی روش بود. او می خواست که بازیکنانش را تست بزند.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان کویت را هم در فرودگاه دیدم با این وجود خوب بازی کردیم و من از بازی تیم راضی هستم. خیلی زود گل خوردیم و شروع بازی تعادل بهم خورد و این گل زودهنگام باعث شد بازیکنانم تمرکزشان را از دست بدهند و عدم تمرکز دفاع ما باعث شد گل بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال کویت تصریح کرد: بعد از اینکه گل اول را خوردیم توانستیم به بازی برگردیم و این خیلی خوب بود و گل ما هم به پای بازیکنان ایران خورد و گل شد و خوش شانس بودیم که گل زدیم اما نیمه اول را خیلی خوب به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما چند مانع ما شد. خستگی یکی از این دلایل بود با این حال بازیکنان ما خوب بازی کردند و اشتباه هم در فوتبال هست. بعد از خوردن گل دوم بازهم تلاش کردیم و نا امید نشدیم و گل دوم را هم زدیم بعد از آن هم دوباره اشتباه های ما شکل گرفت و گل سوم را خوردیم نمی خواهم از بازیکنانم انتقاد کنم بازیکنانم خوب بودند و من به آنها افتخار می کنم. برای گرفتن سه امتیاز آمده بودیم اما به هدفمان نرسیدیم و از تیمم تشکر می کنم. برای تیم ملی فوتبال ایران هم آرزوی موفقیت در جام جهانی می کنم.

بعد از صحبت های ویرا اجازه پرسیدن هیچ سوالی به خبرنگاران داده نشد و گفتند زمان نشست خبری به پایان رسیده است. در نشست خبری افراد متفرقه بسیار بیشتر از خبرنگاران بودند.