به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در نیمه دوم دیدار ایران - کویت کار بازیکنان ۲ تیم به درگیری فیزیکی کشیده شد.

* پیش از آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان حلقه اتحاد تشکیل دادند که مارکار آقاجانیان نیز در جمع بازیکنان حضور یافت.

* تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه انقلاب کرج کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان را که زمانی در همین ورزشگاه برای سایپا به میدان می رفت مورد تشویق قرار دادند.

* هنگام تعویض کریم انصاری فرد با رضا نوروزی، تماشاگران تیم ملی کشورمان هر ۲ بازیکن را تشویق کردند.

* در دقیقه ۷۴ بازی بعد از برخورد بختیار رحمانی با نواف الخالدی دروازه بان تیم کویت بازی به جنجال کشیده شد و بازیکنان ۲ تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.

* بازیکن شماره ۱۵ کویت به نام ولید جمعه در واکنش به اعتراض تماشاگران حرکتی منشوری مشابه با حرکت مهدی رحمتی در بازی ملوان و استقلال انجام داد.

* ویرا سرمربی کویت با حامد مومنی یکی از مسئولان برگزاری مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد که در این زمان کی روش به سوی ویرا رفت و او را در آغوش گرفت تا سرمربی کویت را آرام کند.

* تماشاگران در واکنش به رفتار بازیکنان کویتی شعار « خلیج فارس ایران» را سر دادند.

* بختیار رحمانی بلافاصله بعد از تعویضش با خلعتبری نزد کارلوس کی روش رفت و در مورد درگیری اش با دروازه بان کویت به سرمربی تیم ملی توضیح داد.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال کویت پس از به ثمر رساندن گل دوم تیم شان به شدت شادی کردند.

* در دقایق پایانی بازی روی پیام صادقیان خطایی صورت گرفت اما داور از این صحنه گذشت که این موضوع باعث اعتراض کارلوس کی روش شد. اعتراض کی روش واکنش داور چهارم را به همراه داشت و وی به سرمربی تیم ملی کشورمان تذکر داد.

* بعد از به ثمر رسیدن گل سوم تیم ایران توسط کریم انصاری فرد بازیکنان و نیمکت نشینان تیم فوتبال کشورمان مقابله به مثل کردند و به صورت عجیبی به شادی کردن پرداختند. مارکار آقاجانیان و کی روش در این لحظه به شدت شاد بودند.

* بازیکنان تیم فوتبال کویت پس از شکست روی چمن ورزشگاه انقلاب کرج نشستند و دروزاه بان کویت به سر خود کوبید.

* پس از سوت پایان بازی، ویرا سرمربی تیم فوتبال کویت به سمت کی روش رفت و برد تیم ملی ایران را تبریک گفت.