به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (یکشنبه) با ۳ دیدار پیگیری شد که در مهم ترین آنها در ورزشگاه سن سیرو، میلان برابر میهمان خود، یوونتوس با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد. فرناندو یورنته در دقیقه ۴۴ و کارلوس توس در دقیقه ۶۸ گل های بانوی پیر را در این بازی به ثمر رساندند تا تورینی ها با ۶۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی سری A تثبیت کنند و فاصله خود با رم رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش دهند. میلان هم با قبول این شکست سقوطی یک پله ای در جدول داشت و با ۳۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم شب گذشته تیم رده سومی ناپولی، میهمان لیورنو رده هجدهمی بود و در پایان به تساوی یک - یک رضایت داد. دریس مرتنس در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را برای ناپولی به ثمر رساند اما گل به خودی دروازه بان این تیم، په په رینا در دقیقه ۳۹ کار را به تساوی کشاند. ناپولی با این تساوی ۵۲ امتیاز شد و همچنان روی پله سوم قرار دارد. لیورنو هم با یک امتیاز این بازی ۲۱ امتیازی شد اما همچنان در رده هجدهم قرار دارد.

شب گذشته همچنین لاتزیو دست به کار مهمی زد و توانست میزبان رده چهارمی خود فیورنتینا را با یک گل شکست دهد. لوریک کانا تک گل این بازی را در دقیقه ۵ به سود آبی پوشان شهر رم به ثمر رساند. لاتزیو با ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، رم با یک بازی کمتر و ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.