به گزارش پارس به نقل از فارس، منصور قنبرزاده در خصوص بیانیه صادر شده باشگاه نفت تهران علیه رأی کمیته انضباطی و بیانیه ای که باشگاه استقلال در این رابطه صادر کرده، گفت: « من در جلسه بودم که فهمیدم روابط عمومی باشگاه مان بیانیه که نه بلکه تحلیلی درباره رأی کمیته انضباطی صادر کرده و خدا را شاهد می گیرم که قبل از اینکه بیانیه باشگاه استقلال و مطالب مرتبط با آن را بخوانم از این موضوع متأسف شدم. این اولین بار است که در سایت باشگاه نفت تهران بدون مجوز من مطلبی اینچنین روی سایت می رود. »

وی ادامه داد: « من این مطلب تحلیلی را رد می کنم و حتی به مهدی رحمتی هم زنگ زدم و از او به صورت رسمی عذرخواهی کردم چرا که این کار کار اشتباهی بوده و در واقع هیچ کس به ما این مجوز را نداده که بدون مطالعه در رابطه با شأن انسان ها قضاوت کنیم. کمیته انضباطی مسئول و قاضی دارد و بر اساس مستندات رأی صادر می کند و اینکه هر کس درباره شأن رحمتی بدون مطالعه و مستندات صحبت کند کار درستی نیست به خصوص که این بازیکن در فوتبال ملی ما تأثیرگذار بوده و سابقه خوبی هم دارد و از بازیکنان ارزشی فوتبال ماست. »

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: « کار روابط عمومی ما اشتباه بوده و من هم از آنها توضیح خواستم و جز عذرخواهی از باشگاه استقلال، آقای فتح الله زاده و مهدی رحمتی چیزی جز شرمندگی برای من باقی نمی ماند چرا که ما اصول اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتیم و رسماً از این عزیزان عذرخواهی می کنیم و این عذرخواهی را هم بر روی سایت باشگاه می گذاریم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه از مجموعه استقلال عذرخواهی می کنم و اینکه آنها در بیانیه شان نوشته اند که حق شکایت دارند کاملاً درست است. ما حق نداشتیم که اینطور صحبت کنیم و امیدوارم که مجموعه بزرگ و با عظمت استقلال من را حلال کنند. »