به گزارش پارس به نقل از مهر، منصور قنبرازده از بیانیه ای که امروز روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته بود و در آن علیه باشگاه استقلال مهدی رحمتی و کمیته انضباطی انتقاداتی مطرح شده بود ابراز بی اطلاعی کرد.

وی در این خصوص گفت: خدا را شاهد می گیرم که دقایقی پیش از تماس شما این بیانیه را روی سایت باشگاهمان دیدم و بلافاصله با روابط عمومی باشگاه تماس گرفتم و ضمن توبیخ آنها به خاطر انتشار این بیانیه بدون هماهنگی با من، اعلام کردم آن را از روی سایت باشگاه بردارند.

مدیرعامل باشگاه نفت در اداه گفتگویش با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این بیانیه و متن آن را اصلا تایید نمی کنم ادامه داد: متاسفانه بدون هماهنگی بنده و هیات مدیره، روابط عمومی باشگاه به صورت احساسی این مطلب را روی سایت گذاشتند. من همیشه گفتم اگر نقدی به آرای کمیته انضباطی و یا مشکلات موجود در فوتبال وجود دارد این نقد باید با روش منطقی و اصولی مطرح شود نه بدین شکل.

وی صحبتهایش را این گونه ادامه داد: پرونده ای که مسئولان باشگاه نفت در ریز آن قرار ندارند و چه بسا ممکن است عکس های منتشر شده فتوشاپ باشد در صلاحیت بنده و باشگاهم نیست در مورد آن صحبتی کنم و یا نقدی را بنویسیم. این کار صحیحی نبوده و من آن را اصلا تایید نمی کنم.

قنبرزاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: باید ضمن عذرخواهی از مسئولان باشگاه استقلال آقایان فتح الله زاده و سید مهدی رحمتی که سالها برای تیم ملی زحمت کشیدند و هواداران استقلال اعلام کنم که واقعا در جریان این بیانیه و بیانیه باشگاه استقلال نبودم. بارها و بارها هم تاکید کردم که حرمت ها باید حفظ شود و اگر به رای اعتراضی دارید باید از راه و روش آن عمل کنیم.

وی در این خصوص یادآور شد: در مقطعی داور به اشتباه اخطار پولاد گنجی را به بازیکن دیگری داده بود. کمیته انضباطی هم این بازیکن را محروم کرد که ما به خاطر رعایت عدالت از کمیته انضباطی تشکر کردیم.

مدیرعامل باشگاه نفت بار دیگر حرکت انجام شده از سوی روابط عمومی باشگاه را اشتباه دانست و گفت: بنده از آقای فتح الله زاده و کسانی که در این بیانیه به آنها نقدی وارد شده عذر خواهی می کنم و حتی کتبا و طی نامه ای رسمی از مسئولان استقلال و رحمتی عذرخواهی خواهم کرد بار دیگر به این موضوع اشاره می کنم که تذکری جدی هم به روابط عمومی باشگاه دادم که از این به بعد تحلیل ها و مطالب خود را بدون هماهنگی روی سایت قرار ندهم زیرا کار بسیار اشتباهی است.

وی همچنین تاکید کرد: انسان وقتی در جایی اشتباه می کند وظیفه شرعی و عرفی دارد تا عذرخواهی کند. البته در نخستین رویارویی که با استقلال خواهیم داشت بنده خودم به زمین می روم تا از رحمتی و فتح الله زاده و استقلالی ها عذرخواهی کرده و طلب حلالیت نمایم.

قنبرزاده در پایان با بیان اینکه عذرخواهی رسمی باشگاه نفت از استقلالی ها را روی سایت این باشگاه خواهد گذاشت در مورد اینکه قرار است استقلالی ها از باشگاه نفت شکایت کنند هم گفت: این حق قانونی است که اگر انسان و یا باشگاهی اشتباه کرد از آن شکایت کنند. من از آنها باز هم عذرخواهی می کنم و زبانم قاصر است. این کار بسیار زننده ای بود که آن را هرگز تایید نمی کنم و آنها حق دارند هر تصمیمی گرفته و یا از ما در مراجع قانونی شکایت کنند.