به گزارش پارس به نقل از فرارو، تیم ملی کشورمان در آخرین بازی خود در رقابت های انتخابی گروه B آسیا در ورزشگاه کرج میزبان کویت خواهد بود. ملی پوشان کشورمان از ۵ بازی قبلی شان ۱۳ امتیاز را گرفته اند و صعودشان به مرحله نهایی این بازی ها قطعی شده است. این در شرایطی است که کویتی ها هم با ۹ امتیاز صعودشان به عنوان تیم دوم را قطعی کرده اند و برای پر کردن جاهای خالی جدول این گروه تشریفاتی ترین بازی رسمی خود در سال های اخیر را برگزار می کنند.

کی روش که پیش تر برابر همین تیم در بازی رفت حسابی چالش های مختلفی را تجربه می کرد با یک امتیاز از کویت برگشت و بعد از آن بود که موتور تیمش روشن شد. حالا این روزها شرایط در تیم ملی دوباره کمی به هم ریخته است؛ دستیاران کارلوس یکی پس از دیگری از تیم جدا می شوند و جنگ بر سر ترکیب جدید هم بالا گرفته است.

مربی پرتغالی تیم ملی کشورمان حالا مردد است که در آستانه بازی های جام جهانی ترکیب مد نظرش را به هم بریزد یا نه. فعلا تنها چیزی که مشخص است اینکه کی روش قصد دارد در این بازی به جوانانی که به اردو برده فرصت دهد تا در بازی برابر گینه که روز ۱۶ اسفند برگزار می شود با ترکیب مد نظرش برای جام جهانی بازی کند. مربی پرتغالی تیم ملی این حرف ها را در کنفرانس خبری پیش از بازی به زبان آورد: « در دیدار مقابل کویت بازیکنان با تجربه تر استراحت خواهند کرد و در این دیدار بازیکنان جوان فرصت خوبی خواهند داشت تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. به نظرم بازی با کویت فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا تجربه یک بازی بین المللی را به دست بیاورند. »

۱۰۵ روز غیبت تیم ملی


تیم ملی در شرایطی برابر کویت به میدان می رود که دو موضوع مهم در حال رقم خوردن است؛ اول اینکه ملی پوشان بعد از ۱۰۵ روز دوباره قرار است در یک بازی به میدان بروند! در شرایطی که سایر تیم های صعود کننده به جام جهانی تا به حال چند بازی تدارکاتی داشته اند ایران از فرصت هایش استفاده نکرده تا حالا توفیقی اجباری نصیبش شود.

تیم ملی ایران از ۲۸ آبان که به مصاف لبنان رفته هیچ دیدار تدارکاتی یا رسمی ای نداشته و به این ترتیب فرصتی دست داده تا حداقل بازیکنان در یک دیدار همدیگر را بشناسند. مورد دوم هم میزبانی کرج در این بازی است؛ مدت هاست که تیم ملی بازی هایش را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده و کمتر به شهرستان ها سر زده است. برگزاری این بازی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کرج می تواند این فرصت را در اختیار ملی پوشان قرار دهد که حداقل در ورزشگاهی مملو از جمعیت بازی کند.