به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، چهارشنبه گذشته فهرست جدید تیم ملی اعلام شد تا بازیکنانی که مورد نظر کی روش قرار دارند یک گام دیگر به حضور در جام جهانی نزدیک بشوند.

امیرحسین صادقی، بیگ زاده، آندو و حیدری ۴ آبی پوشی بودند که از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اما در این میان از تیم استقلال نفراتی هم بودند که امید زیادی به حضور در تیم ملی داشتند ولی برای اردوی پیش رو مورد نظر سرمربی تیم ملی قرار نگرفتند.

در راس این نفرات می شود از سید مهدی رحمتی نام برد که طی روزهای گذشته بسیاری معتقد بودند که مشکلات او با کی روش برطرف می شود.

پس از اینکه سرمربی تیم ملی در مصاحبه خود از رحمتی تعریف و تمجید کرد و در همایش ترک اعتیاد نیز برخورد گرمی با این دروازه بان داشت، همگان تصور کردند که کی روش از مواضع قبلی خود فاصله گرفته و می داند که حضور دروازه بان استقلال در تیم ملی چه تاثیری روی موفقیت در جام جهانی دارد.

* جا مانده ها ممنوع المصاحبه شدند

به محض اینکه فهرست تیم ملی منتشر شد، قلعه نویی بلافاصله طی تماس با معاون باشگاه از او خواست تا تماسی با بازیکنانی که از تیم ملی خط خورده اند داشته باشد و آنها را از صحبت کردن در مورد فهرست تیم ملی منع کند.

قلعه نویی اعتقاد داشت در روزهایی که استقلال با مشکلات حاشیه ای زیادی روبرو است اظهارنظرهای بازیکنان استقلال نه تنها مشکل آنها را برطرف نمی کند، بلکه سبب می شود تا دیگر شانس حضور در جام جهانی را به طور کامل از دست بدهند.

* قاضی شوکه شد

محمد قاضی یکی از بازیکنان استقلال بود که پاسپورت خود را در اختیار مسئولان فدراسیون قرار داده بود و تصور می کرد پس از مدت ها قرار است دوباره ملی پوش بشود ولی در فهرست کی روش جای نداشت.

وقتی معاون باشگاه با این بازیکن تماس می گیرد قاضی مدعی شد که شوکه شده است و تمام شواهد امر و صحبت هایی که با دستیاران کی روش داشت، مشخص می کرد که قرار است ملی پوش شود و حالا از اینکه تصورات غلط داشته خیلی ناراحت است ولی هیچ گاه به فهرست تیم ملی معترض نمی شود تا پل های پشت سرش را خراب نکند.

* رحمتی خونسرد بود

وقتی معاون استقلال با سیدمهدی رحمتی تماس گرفت متوجه شد که این بازیکن حسابی خونسرد است. دروازه بان آبی پوشان در صحبت های خود گفته که قرار نبود به تیم ملی دعوت شود که حالا بخواهد واکنشی نشان بدهد.

رحمتی مدعی شده است؛ وقتی حتی از او پاسپورت هم خواسته نشده، نشان می دهد که تغییری در تصمیم کی روش وجود ندارد ولی همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا سرمربی تیم ملی را راضی به حضورش در جام جهانی کند.

* حنیف چوب رحمتی را می خورد؟ !

یکی از بهترین بازیکنان استقلال در چند بازی گذشته حنیف عمران زاده بوده که با گل های حساسی که زده امیدوار بود تا کی روش او را هم ببیند و به تیم ملی دعوت شود.

اما این بازیکن وقتی با تماس معاون باشگاه روبرو شد به این نکته اشاره داشت که شاید به این علت که رفیق صمیمی رحمتی است به تیم ملی دعوت نمی شود و به نوعی چوب رفاقت با دروازه بان تیم را می خورد.

البته حنیف این حرف ها را به شوخی می زد و معتقد بود با توجه به بازی های خوب نمی داند چرا پشت خط تیم ملی مانده است.