به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمود یاوری ابتدا در خصوص مصاحبه کی روش علیه نمازی و کنار رفتن این مربی از کادرفنی تیم ملی گفت: به نظرم کی روش از کلمات خوبی استفاده نکرد. نمازی در این چند سال یکی از افرادی بود که بیشترین اطلاعات را به سرمربی تیم ملی داد. رابطه آنها طوری بود که رازهای زیادی بین شان وجود داشت ولی باید بگویم که متاسفانه حرف های سرمربی تیم ملی در مورد دستیارش به هیچ عنوان حرفه ای نبود و با اینکه طرفدار کی روش هستم باید صادقانه نظرم را بگویم.

وی در ادامه افزود: این درست است که حضور نمازی در کادرفنی تیم ملی انتخاب شایسته ای نبود اما این درست نبود که کی روش با آن ادبیات در مورد دستیارش صحبت کند. ادبیات سرمربی تیم ملی درست نبود و ما هم می توانیم بگوییم کاری که ۲ دستیار خارجی کی روش انجام می دادند را" علی مُنگل" هم می توانست انجام دهد!

یاوری در قسمت دیگری از حرف هایش افزود: من طرفدار کی روش هستم ولی توهین به دیگران در فرهنگ ایرانیان جا ندارد. او از ما پول می گیرد و باید رفتار حرفه ای داشته باشد. تیم ملی را مربیان قبلی هم می توانستند به جام جهانی ببرند و ما خودمان این اتفاق را بزرگ کردیم. من معتقدم کی روش با این مصاحبه فرهنگ خودش را نشان داد. حرف های کی روش در فرهنگ ایرانی ها جایی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی خاطر نشان کرد: قصد من دفاع از نمازی نیست و نمی گویم که او در حد تیم ملی ایران بود ولی کی روش اگر چنین موضعی در مورد دستیارش داشت پس چرا او را انتخاب کرد و از این مربی مشورت می گرفت؟ کی روش در این اتفاق مثل یک جنتلمن نبود. او باید از تمامی مربیان ایرانی به خصوص نمازی عذرخواهی کند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فجرسپاسی در تعطیلی لیگ برتر گفت: تیم ما تازه شکل گرفته بود و این تعطیلی فقط یک توفیق اجباری برای ما بود. این شرایط برای همه تیم ها وجود دارد و اگر به همه ظلم شود خودش نوعی عدالت است. ما الان مجبور هستیم برای ۳ بازی آینده دوباره بدنسازی کنیم. کجای دنیا سراغ دارید که تیم ها در طول فصل چند بار بدنسازی کنند؟ ما از ۱۷ اسفند در کیش اردو خواهیم زد تا آنجا بازی های دوستانه انجام دهیم.

یاوری در پایان با انتقاد از زمان برگزاری دیدار تراکتورسازی - راه آهن گفت: این یک بی برنامگی آشکار بود که دیدار تراکتورسازی - راه آهن بعد از فینال جام حذفی برگزار و در حق تیم های دیگر اجحاف شد. تراکتورسازی پس از رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دیگر هیچ انگیزه ای نداشت و راه آهن یک تیم بی انگیزه را شکست داد. من معتقدم زمان برگزاری این مسابقه بی عدالتی بود و سازمان لیگ می توانست قبل از فینال حذفی این بازی را برگزار کند.