به گزارش پارس به نقل از شفقنا، در پی حرکت ناشایست دروازه بان استقلال در بازی مقابل ملوان، هنوز هیچ حکم رسمی مبنی بر محرومیت، یا جریمه نقدی صادر نشده است.

در همین رابطه اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی، گفته که رای رحمتی صادر شده و به سازمان لیگ آن را ابلاغ کرده ایم تا به باشگاه و خود این بازیکن هم این رای ابلاغ شود.

این در حالی است که در روز چهارشنبه اعلام شده بود که رای مهدی رحمتی به دلیل رفتارهایش در بازی ملوان مقابل استقلال اعلام خواهد شد اما هنوز این رای صادر نشده است.

اما خبر از یک منبع آگاه رسیده که احتمالا دروازه بان آبی پوشان با جریمه نقدی روبرو خواهد شد و کمیته انضباطی به احتمال زیاد محرومیتی برای او درنظر نخواهد گرفت.

این مقام آگاه به ایلنا گفت: رحمتی در پایان دیدار با ملوان نسبت به تماشاگران مرتکب رفتارهایی شده که از چشم کمیته انضباطی پنهان نمانده است.

وی تصریح کرد: حسن زاده رئیس کمیته انضباطی ناظر وی‍ زه این دیدار بودند و این تخلفات را گزارش کرده اند، ضمن اینکه تصاویر و عکس هایی نیز به دست ما رسیده که انجام این تخلف را قطعی می کند.

این مقام آگاه یادآور شد: البته رحمتی جزو بازیکنان با اخلاق فوتبال ماست و به خوش نامی معروف است و همین مسئله در رای نهایی او تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رأی انضباطی سید مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی صادر شده و تنها منتظر امضای دبیر فدراسیون فوتبال است و تصور می کنم تا بعد از ظهر امروز این رأی اعلام شود.