به گزارش پارس ، مسعود معمایی در گفت و گو با فارس در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان، گفت: من قبل از حضور هدایتی در ملوان با باشگاه ملوان در ارتباط بودم و طرح و برنامه هایی هم داده بودم تا بررسی شود و بعد از تغییر و تحولات سرانجام با پیگیری های نماینده محترم مردم انزلی در مجلس؛ آقای خسته وند قرار شد که من در ملوان مشغول به کار شوم.

وی در مورد اهدافش در ملوان گفت: اصلی ترین هدف مان این است که ملوان مثل گذشته بازیکن ساز باشد و از بازیکنان بومی در این تیم استفاده کنیم. به همین دلیل هم باید به تیم های پایه خیلی اهمیت بدهیم. ملوان از قدیم به عنوان یک تیم سازنده مشهور بوده و این مسئله همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جدید باشگاه ملوان در مورد اینکه دوست دارد این تیم فصل آینده چه جایگاهی در لیگ داشته باشد، گفت: ملوان در این فصل در رده ششم قرار گرفته و قطعا فصل بعد باید در جایگاهی بهتر قرار بگیرد.

معمایی در مورد وضعیت اسکوچیچ برای ماندن در ملوان گفت: من هنوز با این مربی صحبتی نکرده ام. البته محجوب مالک باشگاه و ناخدا غلامی، صحبت هایی با این مربی داشته اند و خواسته های این مربی قابل تامل است و باید از سوی هیات مدیره بررسی شود در حال حاضر ماندن و رفتن اسکوچیچ در ملوان ۵۰ درصد است.

وی در مورد اینکه چه زمانی فعالیتش را در ملوان آغاز می کند گفت: من شب گذشته انزلی بودم و به تهران آمدم تا برخی کارهایم را سامان بدهم. دوشنبه هم در نشست خبری که باشگاه در انزلی ترتیب می دهد، شرکت می کنم.