به گزارش پارس ، محمد فرامرزی در گفت وگو با فارس در خصوص باخت تیم فوتبال سپاهان به السد قطر در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی برای ما قابل پیش بینی بود که بازی سختی است و فکر می کنم بعضی از بازیکنان جوان از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده نبودند و در هشت دقیقه پایانی به تصور اینکه بازی را می بریم بی محابا حمله می کردند اما روی دو موقعیت دو گل خوردیم و غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: در مجموع گام اول برای ما امتیازی در بر نداشت اما نکته مثبت این است که بازی دو تیم دیگر مساوی شد که این نتیجه به نفع ماست و می توانیم از بازی های آینده امتیازهای خوبی کسب نماییم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اعلام لیست تیم ملی قبل از بازی سپاهان مقابل السد اظهار داشت: من قبل از بازی از این موضوع مطلع شدم و به آقایان تاج و خلیلیان هم این موضوع را گفتم که شاید سرمربی تیم ملی فراموش کرده که سپاهان و تراکتورسازی هم جز ایران هستند. این رفتار غیر حرفه ای و غیر قابل توجیه است و صحبت هایم در این باره ربطی به نتیجه بازی ندارد.

فرامرزی در خصوص اینکه شنیده می شود به دلیل اختلاف نظر کرانچار و کی روش لیست تیم ملی عمدا قبل از بازی سپاهان منتشر شده گفت: من به کسی اتهام وارد نمی کنم اما رفتار غیر حرفه ای از مربی ای که ادعای حرفه ای دارد غیر قابل توجیه است. می توانستم لیست را در ساعات پایانی چهارشنبه و پنجشنبه صبح اعلام کنم تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به زمین بازی بروند.

سرپرست تیم ملی سپاهان در پایان درباره شایعه درگیری بازیکنان سپاهان بعد از باخت مقابل السد گفت: این موضوع را تکذیب می کنم و هیچ درگیری به وجود نیامده چرا که سپاهان ظرفیت بالایی دارد و ما هنوز پنج گام دیگر فرصت داریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. سپاهان در آرامش کامل است و از شکست مقابل السد تجربه خوبی به دست آوردیم.