به گزارش پارس ، سیدجلال حسینی در گفت وگو با فارس در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی با صبا شرایط تیمی ما خوب است و باید از این یک ماه به خوبی استفاده کنیم و ما هم با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی به تمرینات بازگردیم.

وی افزود: اول باید به بازی های خودمان جدی نگاه کنیم چون همه چیز دست خودمان است یعنی تکلیف را خودمان می توانیم روشن کنیم و بعد امیدوار به نتایج تیم های دیگر باشیم.

حسینی درباره مصدومیت خودش نیز گفت: دو یا سه روز است که تمرین نکردم اما با صلاحدید کادر پزشکی تیم ملی آماده تمرین هستم و مشکلی ندارم البته اگر آنها صلاح بدانند.

مدافع تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی و بازی های دوستانه آینده نیز گفت: به نظرم هر بازی تدارکاتی می تواند ما را راحتتر به هدفمان برساند و برای تیم ملی بسیار مفید است. باید یک بازی تدارکاتی خوب مقابل یک تیم آفریقایی انجام دهیم و از طرفی بازی مقابل کویت نیز جنبه رسمی برای ما دارد که به نظرم از هر لحاظ می تواند کمک حالمان باشد.

وی افزود: امیدوارم بازی های قوی تر در انتظار تیم ملی باشد تا اینکه بتوانیم خیلی خوب تا قبل از جام جهانی تحت فشار قرار بگیریم حدود ۱۰۰ روز به این مسابقات مهم مانده و باید با تمام تلاشمان تمرینات خود را دنبال کنیم تا آماده یک رویداد بزرگ شویم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتایج اخیر و مخصوصا استقلال شما به قهرمانی در لیگ برتر امیداوارتر شده اید یا خیر گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم ابتدا خودمان در سه بازی آینده نتایج دلخواه را کسب کنیم. کارمان بسیار سخت است و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید مثل بازی با صبا همه یک دل باشیم.