به گزارش پارس به نقل از فارس، علی پروین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس بد نیست، همه در حال تلاش هستیم تا پولی را تهیه کنیم تا به این بچه ها بگذاریم تا از خجالت آنها که مرد و مردانه در زمین مسابقه حضور یافتند و به عشق پیراهن پرسپولیس بازی می کنند در بیاییم.

وی افزود: روز به روز وضعیت من و تیم بهتر می شود اما تمام دغدغه ما مسائل مالی است. خدا را شکر با بُردی که مقابل صبا به دست آوردیم. به نظرم ۸۵ درصد شانس قهرمانی داریم که امیدوارم به این خواسته خودمان برسیم.

پروین تاکید کرد: دو اردوی خوب را با نظر علی دایی در ساری و ارمنستان برگزار می کنیم تا انشاءالله بچه ها آب و هوایی عوض کنند و محک جدی بخورند. امیدوارم که بتوانیم در سه بازی آینده نیز به عشق این هواداران آنقدر بچه ها در زمین بجنگند تا مردم از بازی آنها لذت ببرند. امسال بازیکنان پرسپولیس از جان برای تیم مایه گذاشته اند که بارک الله به غیرتشان.

پروین در پاسخ به سوالی که به نظر می رسد وزارت ورزش با ندادن پول به شما آب پاکی را روی دست باشگاه پرسپولیس ریخت گفت: من خیلی وقت پیش گفتم آقا به ما گفتند از پول خبری نیست، خودتان را اذیت نکنید. الان برای وزارت مسئله خصوصی سازی از همه چیز مهم تر است. مثل اینکه این دفعه کسی زیر قول نمی زند و واقعا همه چیز تمام است.

وی افزود: قبلا همه قول می دادند و معلوم بود که همه قول ها وعده سر خرمن است اما این بار مثل اینکه راستی راستی همه چیز در حال انجام شدن است تا پرسپولیس خصوصی شود. انشاءالله قرار است تا قبل از عید یک مزایده گذاشته شود و بعد از عید هم مزایده دوم گذاشته شود.

پروین تاکید کرد: در نهایت مزایده سوم هم ۲۰ فروردین گذاشته می شود و قال قضیه در خصوص خصوصی سازی کنده می شود. امیدوارم این طلسم بالاخره شکسته شود. البته من اینطور شنیده ام حالا شنیدن کی بود مانند دیدن.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما این حرف ها را می زنیم حالا فردا نروید از ۴ نفر جواب بگیرید و آنها را مقابل ما قرار دهید و بگویید پروین قول داد یا نقل قول کرد. ما اینطور شنیده ایم و راست و حسینی همه چیز را به شما گفتیم، حالا دیگر همه چیز دست تصمیم آقایان است.

وی در پاسخ به سوالی که قرار است صد در صد سهام واگذار شود یا درصد پایین تر گفت: آنطوری که من شنیده ام می خواهند کل سهام با بدهی را بفروشند. حالا هرچقدر که بدهی دارد. البته مبلغی هم می خواهند خودشان در بیاورند، اما به هیچ عنوان این سهام به شخص تعلق نمی گیرد. حتما باید شرکتی باشد که دارای خصوصیات لازم باشد.

وی افزود: اگر پیشکسوتان بتوانند به نظرم حقشان است که اول این سهام را بگیرند. اگر در توان بچه ها است چه بهتر که این سهام به پیشکسوتان برسد. اگر هم نشد راست و حسینی می گوییم آقا ما نمی توانیم، تحویل فرد دیگری بدهید.

پروین در پاسخ به سوال دیگری که آیا قیمتی برای این سهام مشخص شده یا خیر تاکید کرد: من در جریان نیستم که چقدر مبلغ سهام است اما باید قبول کنیم عده ای پیشکسوتان نمی توانند پول بیاورند بنده خداها دستشان به دهنشان نمی رسد اما برخی ها رفقایی دارند که سرمایه دارند ولی هنوز قیمتی اعلام نشده. باید قیمت اعلام شود و ما هم دو دوتا، چهارتا کنیم تا ببینیم می توانیم وارد گود شویم یا خیر. اگر در توان بود با قدرت رو به جلو می آییم اگر هم نبود همه چیز دست خداست.

وی افزود: اگر قرار شد رو به جلو برویم جلسه ای را با بر و بچه ها بزرگ پرسپولیس می گذاریم اگر توانستیم قوی تر جلو می رویم در غیر این صورت صبر می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. . ما باید ببینیم مبلغ پیشنهادی چقدر است از پس ماجرا بر خواهیم آمد یا خیر.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری که اگر این تیم به دست کسان دیگری بیفتد مشکلی برای شماها ایجاد نمی شود گفت: این دیگر به ما مربوط نمی شود ما اگر نتوانیم از پس ماجرا بر بیاییم باید برویم کنار و فقط مجبوریم در کنار این پیشکسوتان تمرین کنیم و فوتبال بازی کنیم. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. انشاءالله این هفته آنطوری که ما شنیده ایم قرار است یک سری کارها انجام شود. من نمی دانم آیا این قول ها عملی می شود یا خیر اما راستش را بخواهید فکر کنم ۹۹ درصد این بار همه چیز جدی است و فکر کنم صد در صد خبرهایی باشد.

وی افزود: من نمی دانم قیمتی که برای پرسپولیس در نظر گرفته اند گران تر از استقلال است یا خیر. شما اگر می دانید به ما بگویید. راستش را بخواهید من اطلاعی ندارم. واقعیت را نمی دانم که بخواهم درباره آن حرفی بزنم. به نظرم صد میلیارد در خصوص پرسپولیس بیشتر صدق می کند البته من درست نمی دانم این نظرات دست خود آقایان است و هیچ کس الان اطلاع ندارد. اگر الان هر کس حرفی بزند فقط نظر خود را داده اما هیچ کس از اصل ماجرا خبری ندارد. حالا باید بنشینیم ببینیم کی همه چیز را اعلام می کنند.

پروین درباره اتفاقاتی که برای سعید شیرینی افتاده است نیز گفت: تمام کنید دیگر. انشاءالله این بنده خدا هم ۴_۵ روز دیگر از مرخصی برمی گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش نیز گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه بچه های ما پس از بازی با پشکسوتان آث میلان کمی همه چیز را ول کرده اند و شکم هایشان دو برابر شده و این اصلا خوب نیست. بچه ها باید بیشتر به خود برسند چون سن و سال بالا گول زننده است اما خوشبختانه بازی خوبی بود و بازی عادل را دیدم، این عادل فردوسی پور هم آنقدر که می گویند بد بازی نمی کند. آمده بودیم تا در دیدار دوستانه مچش را بگیریم اما بد بازی نکرد. من به بچه های رسانه تبریک می گویم که اینطور قشنگ دور هم جمع می شوند و به یاد دوستان خودشان کار خیر انجام می دهند. این جور کارها در ورزش ما همیشه دچار ضعف است که به نظرم با کار خبرنگاران شاید کسان دیگر هم بیشتر وارد این گونه کارهای زیبا شوند. مطمئن باشید این کار خبرنگاران هیچ وقت از یاد کامیار سعادت پاک نمی شود چون او هم عکاسی بامعرفت و عاشق حرفه خود است.

پروین در مورد شیرین ترین خاطرات خود از گلزنی هایش نیز گفت: اگر اشتباه نکرده باشم ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۵ گل خوبی به کویت زدم که به دلم چسبید. یک گل هم به هما زدم در روزی که یک بر صفر بازی را عقب بودیم. آن گل را در دقیقه ۹۲ زدم و هیچ وقت یادم نمی رود. باور کنید دیگر یادم نیست که چه گل هایی زدم اگر شما خبرنگاران یادتان است یک کمی از آنها تعریف کنید. البته یک گل هایی هم به نفت و اکباتان زدم که به نظرم هر ۱۰۸ گلی که زدم یک طوری علی پروینی و قشنگ بود.

وی افزود: درست است ۱۰۸ گل زدم اما از من بزرگتر هم در این پرسپولیس است. به من نگویید بزرگ پرسپولیس کسانی هستند که بیشتر از من برای این پیراهن جنگیده اند. من یکی از کوچک ترین فوتبالیست های این مملکت و پرسپولیس هستم و مخلص همه بزرگ تر ها.

پروین درباره پاسخ به سوالی که قشنگ ترین گل امسال لیگ برتر چه گلی بود گفت: پاس دانشگاهی پیام صادقیان به محمدرضا خلعتبری و ضربه ای که باعث شد مقابل ملوان با گل خلعتبری به ۳ امتیاز برسیم، واقعا قشنگ بود چون فوتبال مدرسه ای را بچه ها به نمایش گذاشتند. جفت بازی ها خیلی خوب بودند اما در مورد بهترین بازیکن امسال جوابی ندارم. همه بازیکنان مملکت ما خوب و بزرگ هستند. انشاءالله همه بتوانند یک روز لباس مقدس تیم ملی را بپوشند. مطمئن باشید بازیکنی که خوب است همیشه به حقش یعنی پیراهن تیم ملی می رسد.

پروین در مورد علی کریمی نیز گفت: لیست آقای کی روش را دیدم، اما به نظرم در تیم ملی جای جادوگر در آن خالی بود. علی کریمی می توانست در لیست کی روش جا داشته باشد. کریمی را من دوست دارم. مثل همه ایرانی ها با بازی ای که در حال حاضر کریمی انجام می دهد نشان داده که هنوز هم بلد است که چطور فوت و فن فوتبال را نشان دهد. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می تواند تقابل علی کریمی و مسی قشنگ باشد و اگر به این بازیکن با تجربه میدان داده شود، قادر خواهد بود توانایی هایش را نشان دهد. البته ما هم ۷ تا ستاره خوب داریم که آقای دایی آنها را تحویل تیم ملی داده که به نظرم خیلی از مشکلات کی روش با این ۷ بچه حل می شود.

وی درباره خرید های نوروزی خودش نیز گفت: راستش را بخواهید اصلا علاقه ای به کت و شلوار ندارم و اصلا دنبال کت و شلوار نمی روم. .

پروین در پایان یادآور شد: البته باید این را هم عنوان کنم هیچ وقت گل مرحوم سیروس قایقران را فراموش نمی کنم که ۱۴ مهر ۹۰ در پکن وارد دروازه حریف کرد. ما به فینال رفتیم اما قهرمان شدیم. سیروس به نظرم یک استاد بسیار خوب بود و همیشه یاد این بچه بامعرفت و خوش اخلاق فوتبال کشورمان هستم.

سیروس در قلب من جا داشت و همیشه به یاد او می افتم حسرت می خورم که چرا زود از بین ما رفت. یک بار ندیدم به او حرفی بزنم سرش را بالا بگیرد و در چشمان من نگاه کند. سیروس همیشه پهلوان بود و انشاءالله خدا رحمتش کند.