به گزارش پارس به نقل از تسنیم، خوان ورزری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان هر دو تیم تلاش خود را انجام دادند. طبیعی بود که بازیکنان الاتحاد با حمایت تماشاگران تراکتورسازی تحت فشار قرار گیرند. آنها (تماشاگران) عالی بودند و تیم شان را به خوبی تشویق کردند.

وی در واکنش به این موضوع که مسئولان تیم الاتحاد در اظهار نظری گفته بودند در صورت شکست مقابل تراکتورسازی به فکر تغییر سرمربی تیم خواهند بود، گفت: نگران این شکست نیستم و این موضوع برای من (برکناری در صورت باخت احتمالی به تراکتورسازی) لحاظ نشده بود. با تمام قدرت به کارم می پردازم.

سرمربی الاتحاد عربستان بار دیگر با اشاره به حضور تماشاگران تیم تراکتورسازی افزود: تماشاگران تراکتورسازی عالی بودند و در این بازی نشان دادند با تشویق های شان می توانند به خوبی از تیم شان حمایت کنند.

ورزری در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی آن چیزی بود که پیش از این تیم را آنالیز کرده بودید، تصریح کرد: بله، سطح تراکتورسازی همانی بود که در نظر داشتیم و به آن فکر کرده بودیم. اگر امروز برای شماره ۱۰ تیم مان مشکل پیش نمی آمد، بازنده نمی شدیم.

وی در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: هرگز در مورد داوری صحبت نمی کنم. داوران انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند ولی امروز عملکرد آنها خوب بود.

این مربی در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است یا نه، گفت: آنها همه تلاش خود را در زمین انجام دادند و مشکل خاصی نبود.