به گزارش پارس به نقل از فارس، علی پروین، ابتدا در خصوص عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من برای هر ۴ تیم ایرانی در آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتوانند نام ایران را سربلند کنند. البته درست است که حاجی فتح الله زاده بعضی اوقات به ما تیکه می اندازد اما همیشه از باخت مقابل عرب ها زجر می کشم و انشاءالله در بازی های آینده دیگر این اتفاق نمی افتد و تیم های ما سربلند می شوند.

وی درباره شعارهایی که علیه او در بازی روز گذشته هواداران استقلال مقابل الشباب سر می دادند، گفت: من نمی دانم ما چه کار کرده ام که هواداران استقلال علیه من شعار دادند، ما به کسی کاری نداریم. دست شان درد نکند، البته من امیدوارم در بازی های آینده این هواداران خوشحال شوند. این موضوعی نیست که من بخواهم درباره آنها حرف بزنم. ما که با هیچ کس مشکل نداریم اما هواداران استقلال چرا دیروز بر علیه من حرف های شعار می دادند.

پروین درباره آخرین وضعیت سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز که گفته می شود بازداشت شده، گفت: انشاءالله مشکلی که برای شیرینی پیش آمده خیلی زود حل می شود و ۴،۵ روز دیگر مشکلش حل می شود و مسئله خاصی نیست. ما همیشه باید بدانیم هر کس که افتاد باید دستش را سفت بگیریم و بلندش کنیم و این باید همیشه در دستور کار ما باشد. شیرینی هم ۴،۵ روز آینده پیدایش می شود.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه نیز خاطرنشان کرد: شرایط بد نیست اما همه دربه در دنبال پولند تا بتوانیم یک طوری از خجالت بچه ها در بیاییم، چند کار انجام داده ایم و حالا باید ببینیم خدا چه می خواهد.