به گزارش پارس به نقل از اوج نیوز، پژمان نوری در خصوص شکست استقلال مقابل الشباب و اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال به میکس زون نرفتند عنوان کرد: « وقتی همه عصبی هستند کسی به میکس زون نمی آید. من هم به احترام شما آمدم. »

وی درباره ناراحتی هواداران گفت: « هواداران واقعا حق دارند. آمده بودند برد تیم شان را ببیند ولی نشد. استقلال باید بهتر از این بازی کند. داور می توانست دو پنالتی بگیرد ولی نگرفت. هواداران حق دارند عصبانی شوند. این را هم بدانند که با مشکلات بازی می کنیم. بازی در استقلال افتخار است ولی بدانید مشکلاتی داریم. »

مدافع استقلال درباره بازی های آینده این تیم در آسیا اظهار داشت: « همه بازی ها سخت است. متاسفانه بازی اول را باختیم. الشباب شانس زیادی روی دروازه ما نداشت و ما می توانستیم به گل برسیم ولی این اتفاق نیفتاد. بچه ها با همه وجودشان زحمت کشیدند. فوتبال است و الشباب در ضد حمله گل زد. »

وی درباره اینکه چقدر خودش را در خوردن گل استقلال مقصر می داند گفت: « کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. »

نوری افزود: « ما کمبود بازیکن داشتیم و گاهی در طول فصل با ۱۲،۱۳ بازیکن بازی کردیم. بیگ زاده نبود و کادر فنی از من خواست که در دفاع چپ بازی کنم. »

وی تاکید کرد: « همانطور که برخی از ما بازیکنان بی جنبه هستیم برخی از خبرنگاران هم جنبه بالایی ندارند. من تنها کسی بودم که ایستادم ولی می خواستند من را به حاشیه ببرید. عیبی ندارد در گلی که خوردیم مقصر اصلی من بودم. از همه عذرخواهی می کنم. »