به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی باید بگویم قدر داوران خودمان را باید بدانیم. این داور ضعیف ترین داوری بود که دو پنالتی برای ما نگرفت. عدالت فوتبال رعایت نشد. تیم ما در حمله و دفاع به جز دو مورد خیلی خوب بود. یک مقدار در موقعیت های گلزنی بی دقت بودیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور چینی، تاکید کرد: امیدوارم صحنه ها را فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. روی قاضی و نظری پنالتی صد درصد اتفاق افتاد. به بازیکنانم که خوب بازی کردند تبریک می گویم و به الشباب هم تبریک می گویم.

وی در مورد تعویض هایش و حضور ایمان مبعلی در ترکیب استقلال، گفت: تعویض ها بد نبود ایجادموقعیت کردیم و تعویض هایم تاکتیکی بود. ایمان مبعلی هم بد نبود.

وی در مورد جدایی بازیکنان از استقلال و اینکه نبود آنها تاثیرگذار بود یا نه، گفت: بر اساس موجودی مان باید حرف بزنیم. ما بد نبودیم تماشاگران نباید کم لطفی کنند و به ما بگویند بی غیرت. حنیف به خاطر مردم و پیراهن تلاش می کنند. مردم آمدند و شرمنده آنها هستم اما این بازیکنانی که ماندند غیرت دارند و خیلی تلاش کردند و دویدند اگر توپ هایمان گل می شد این سوال را نمی پرسیدید باید با همین دارایی مان بسازیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنانش از نظر بدنی مشکل داشتند، گفت: نه دقایق آخر خیلی خوب فشار اوردیم اما کم دقت بودیم تعجب می کنیم چطور این داور به لیگ قهرمانان آسیا آمد و آن پنالتی را نگرفت و باید قدر داوران خودمان را بدانیم.

سرمربی استقلال در مورد سن بازیکنان گفت: بعد از باخت این مسایل مطرح می شود ما خوب بازی کردیم و این صحبت ها بعد از باخت و برد مطرح می شود.

قلعه نویی در مورد اینکه مربی الشباب گفته در ریاض کار سختی مقابل استقلال داریم، گفت: ما بعد از این باخت سه روز استراحت می کنیم و امیدوارم بیک زاده برگردد و مبعلی هماهنگ تر شود. باختیم اما من به لیگ و حتی لیگ قهرمانان خیلی امیدوارم و انشاالله می توانیم نتایج دلخواه را بگیریم.