به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امید ابراهیمی درباره دیدار فردا با السد قطر اظهار داشت: خدا را شکر بعد از انجام مسابقات لیگ تمام فکر ما بازی های لیگ قهرمانان آسیا بوده و تمرینات خوبی را هم برای آماده شدن در این رقابت ها پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: السد تیم بسیار خوبی است که بازیکنان بزرگی هم دارد، اما امیدوارم در بازی اول نمایش خوبی در خانه این تیم داشته باشیم. مسابقات اول همیشه مهم بوده و این بار هم باید از بازی اول عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم با نشان دادن قدرت تیم مان شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم.

هافبک سپاهان در خصوص اینکه پیروزی برابر السد در خانه این تیم سخت نیست، گفت: انجام این کار سخت است اما با تمرکز بالا می توانیم به پیروزی برسیم. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و با نکاتی هم که آقای کرانچار به ما گفته اند شرایط مان به لحاظ فنی و تاکتیکی مطلوب است. پیروزی برابر السد در بازی خارج از خانه سخت است اما باید از ابتدا با قدرت ظاهر شویم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه السد تیم قدرتمندی است، عنوان کرد: در سال های اخیر چند بار با السد بازی داشتیم اما این تیم تغییرات زیادی داشته، بازیکنان بزرگ و جدیدی به این تیم آمدند و اکنون قدرتمندتر هستند. امیدواریم با شرایطی که داریم و نکاتی که آقای کرانچار به ما می گوید فردا (چهارشنبه) یک بازی خوب را انجام دهیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم و دست پُر به اصفهان باز گردیم.

« چه فکری برای مهار خط حمله خطرناک السد، یعنی رائول گونزالس، تاباتا و خلفان ابراهیم دارید؟ » ابراهیمی در پاسخ به این سوال گفت: رائول گونزالس مهاجم پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بوده که کاملاً شناخته شده است. خلفان ابراهیم هم بهترین بازیکن قطر و مهاجم تیم ملی این کشور است و علاوه بر این بازیکنان و تاباتا چند بازیکن ملی پوش دیگر هم در تیم السد بازی می کنند. در کل فکر می کنم فقط خط حمله السد خطرناک نیست و آنها تیم بسیار خوبی دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان السد بسیار خوب هستند اما ما کاری به نفرات تیم آنها نداریم و تمرکزمان روی تیم شان است. سپاهان به لحاظ بازیکن و شرایط تیمی کمتر از السد نیست و شایستگی پیروزی در بازی فردا را داریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا از اولین بازی شرایط مان را خوب کنیم.

ابراهیمی با اشاره به دیدار سپاهان - السد در مرحله یک چهارم نهایی ۲ فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا که زردپوشان با وجود پیروزی حذف شدند، اظهار داشت: السد در همان سال قهرمان آسیا شد اما حق ما بود که در آن فصل قهرمان شویم. ۲ فصل پیش و بنا به شرایطی که به وجود آمد و رای انضباطی AFC نتوانستیم از به مرحله بعد صعود کنیم. چون ما رفت وبرگشت این تیم را بردیم و حتی در بازی برگشت هم می توانستیم با اختلاف بیشتری السد را شکست دهیم تا موفق به صعود شویم، اما اینطور نشد.

وی در پاسخ به این سوال که « دیدار فردا برای سپاهان یک دیدار انتقامی است؟ » عنوان کرد: این دیدار به هیچ وجه برای ما انتقامی نیست. به هر حال ۲ فصل پیش آن شرایط به وجود آمد و ما حذف شدیم و اکنون شرایط کاملاً متفاوت است. تمام تمرکزمان روی بازی های امسال است و به ۲ فصل پیش فکر نمی کنیم و می خواهیم از اولین بازی شرایط خوبی داشته باشیم.

هافبک سپاهان یادآور شد: اولین بازی برای ما بسیار با اهمیت است و می توانیم با گرفتن امتیاز از السد در ۲ بازی بعدی که در اصفهان داریم شرایط مان را برای صعود به مرحله بعدی بهتر کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

ابراهیمی که یک بار موفق شده دروازه السد را باز کند در خصوص اینکه باز هم قول گلزنی به این تیم را می دهد یا نه، گفت: وظیفه من گلزنی نیست اما سعی می کنم و تلاشم را انجام می دهم تا تیم موفق شود. گل زدن یکی از لحظات لذت بخش فوتبال است و اگر شرایط و سیستم بازی ما به نوعی باشد که آقای کرانچار به من اجازه بیشتری برای اضافه شدن به کارهای هجومی دهد و آزادی عمل داشته باشم، تلاش می کنم گل هم بزنم.

وی گفت: همه چیز بستگی به تاکتیک ما در بازی فردا دارد و شاید آقای کرانچار از من بخواهد در کارهای دفاعی شرکت کنم اما مهم تر از گلزنی پیروزی تیم است. تلاشم را می کنم که تیم موفق باشد و اگر توانستم گل هم می زنم.