به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی کیانی ضمن تشریح شرایط این تیم در خصوص دیدار سرخپوشان مقابل الاتحاد عربستان، شناخت تونی اولیویرا از این تیم عربستانی و… به اظهارنظر پرداخت که مشروح این گفت وگو در زیر می آید:

از شوک باخت مقابل راه آهن خارج شدید؟

در بازی با راه آهن بد بودیم و باختیم اما آن بازی دیگر برای ما تمام شده و آن باخت را کنار گذاشته ایم. ما با فراموشی شکست مقابل راه آهن به موفقیت در بازی با الاتحاد فکر می کنیم.

  با هواداران تراکتورسازی که پس از هُو کردن یک بازیکن تیم تان با آنها قهر کرده بودید، آشتی کردید؟

ما با تماشاگران مان قهر نکرده بودیم. آن گروه از تماشاگرانی که بازیکن ما را هو کردند ۵،۶ نفر بودند و از روی تعصب خود لحظاتی احساساتی شدند اما این مسائل برطرف شده و ما و هواداران عاشق تراکتورسازی فقط به پیروزی و موفقیت در آسیا فکر می کنیم.

برای دومین سال متوالی با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهی کرد. پیش بینی می کنی امسال چه نتایجی بگیرید؟

ما سال قبل با کمبود بازیکن در لیگ قهرمانان حضور داشتیم و با ۱۵ بازیکن در لیگ قهرمانان بازی می کردیم اما این بار باتجربه تر شده و تیم کاملی داریم. امسال از بازیکنان بزرگ و باتجربه ای بهره می بریم که نفرات بزرگی هستند و تجربه سال ها بازی در تیم های بزرگ و ملی در کارنامه آنها دیده می شود. تمام این مسائل باعث شده تا من بگویم امسال تراکتورسازی در آسیا چهره کاملاً متفاوتی نسبت به سال قبل دارد و شخصیت موفقیت و پیروزی در آسیا را خواهد داشت.

  در خصوص دیدار با الاتحاد چه صحبتی داری؟ قبول داری که تیم های عربستانی ضعیف شده اند؟

اصلاً قبول ندارم که الاتحاد تیم ضعیفی است، چون این تیم چند دوره در لیگ قهرمانان حضور داشته و از بازیکنان خوب و باتجربه ای سود می برد. به شخصه نه تنها الاتحاد را ضعیف نمی دانم بلکه معتقدم در لیگ قهرمانان اصلاً تیم ضعیفی وجود ندارد و بقیه تیم های همگروه مان نظیر العین و لخویا قطر نیز تیم های خوب و خطرناکی محسوب می شوند و ما هم هیچ کدام از این تیم های حرفه ای را دست کم نمی گیریم.

  تونی می تواند در آسیا هم زمینه ساز موفقیت تراکتورسازی شود؟

تونی مربی خوبی است و او حتماً می تواند در آسیا هم زمینه موفقیت ما را فراهم کند. از سوی دیگر تونی به عنوان سرمربی در تیم الاتحاد کار کرده به همین دلیل فکر می کنم او از این تیم شناخت خوبی دارد و آن را مثل کفِ دستش می شناسد. با وجود تغییرات به وجود آمده در تیم الاتحاد تونی حتماً شناخت لازم از این تیم را دارد که با توجه به این شناخت، تلاش زیاد بازیکنان و مربیان تراکتورسازی و حمایت هواداران پرشورمان نتیجه خوبی را مقابل حریف عربستانی کسب خواهیم کرد، دیداری که برای ما بسیار مهم خواهد بود و قطعاً ما از امتیاز میزبانی مان در اولین دیدار نهایت استفاده را خواهیم برد.