به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علیرضا صالحی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرونده محسن قهرمانی را بررسی کند، اظهار داشت: محسن قهرمانی اعتراضی به رای پرونده اش نداشته که بخواهیم آن را بررسی کنیم. اعتراض به آرای این پرونده تنها از سوی آقایان زندی، کریمی، بادیه و اکبری بوده که قرار است به اعتراض آنها رسیدگی شود.

وی افزود: پس از اعلام رای پرونده محسن قهرمانی بخشی از پرونده به کمیته استیناف رسید اما قسمت اصلی پرونده به دست ما نرسیده بود. پرونده تازه کامل شده و قرار است از معترضان به این رای دعوت شود تا به اعتراض شان رسیدگی کنیم.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود فایل صوتی جدیدی وجود دارد که پای یکی از مسئولان بالا دستی فدراسیون را به میان می کشد، گفت: آنهایی که به رای اعتراض کردند اعلام داشتند که یک فایل صوتی جدید هم در اختیار دارند. دستور دادیم برای رسیدگی به این اعتراض جلسه ای با حضور اعضا و معترضان برگزار شود که زمان این جلسه را دبیرخانه کمیته انضباطی باید مشخص کند.

صالحی ادامه داد: این مسئله تنها در حد یک اظهارنظر است اما می توان به عنوان یک اعتراض و شکایت به آن رسیدگی شود. شاید دلیل و مدرک هم وجود داشته باشد اما باید دید این مدارک از نظر قضایی اعتبار دارد یا نه. این فایل صوتی فقط یک ادعا است و اینکه چه چیزی باشد را نمی دانیم.

وی با بیان اینکه هر مدرکی که در پرونده وجود داشته باشد قابل رسیدگی است، اظهار داشت: هر دلیل و مدرکی که در پرونده وجود داشته باشد، به آن رسیدگی می کنیم و اگر به کل افراد دخیل در پرونده تسری پیدا کند، مطمئن باشید این مدارک تاثیرگذار است. اصلاً این فایل صوتی که تنها یک ادعا است را کنار بگذارید و ما از ابتدا پرونده را بازبینی خواهیم کرد.

« حضور یک فرد بالادستی فدراسیون را در پرونده محسن قهرمانی تایید می کنید یا نه؟ » ، رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سوال گفت: این صحبت هایی است که برخی رسانه ها می گویند و من آن را تایید نمی کنم. ما هنوز پرونده را رسیدگی نکردیم و در دستور کار قرار دادیم که افرای که اعتراض کردند بیایند و به شکایت شان رسیدگی شود.

صالحی تاکید کرد: نه چیزی را تایید می کنیم و نه روی مسئله ای صحه می گذاریم و این موارد شائبه هایی است که در ذهن یک خبرنگار به وجود آمده است. حتی ما در مقام رسیدگی نمی توانیم به طور قطع و یقین صحبتی کنیم و برای رسیدگی به این مسئله مراحل اداری را طی کردیم و زمان خواستیم تا به پرونده رسیدگی کنیم و دفاعیات معترضان را بشنویم. تا چیزی هم نشنویم و مدرکی نبینیم نمی توانیم بگوییم افراد دیگری در این پرونده دخالت داشتند، چه برسد به اینکه این افراد از بالا دست یا پایین دستی های فدراسیون باشند.