به گزارش پارس به نقل از روزنامه خراسان، سرمربی یک تیم لیگ برتری که این روزها حسابی سوژه شده و صحبت از جدایی اش بر سر زبان ها افتاده در یک محفل خصوصی حرف های مهمی زد که می تواند آینده باشگاهش را ترسیم کند.

او که از یک سری مسائل و انتقادات به شدت دلخور است، گفت: « من می خواستم بروم و پیشنهادهای مالی خیلی خوبی هم دارم اما مسائلی اتفاق افتاده که باعث شده برای ماندن انگیزه پیدا کرده و یک گرد و خاک حسابی در باشگاه راه بیندازم. »

وی در ادامه گفت: « شما ببینید ما چقدر به این بازیکنان اعتماد کردیم اما آن ها جواب ما را این طوری دادند. شک نکنید که من اگر بمانم ۱۱ تا ۱۵ بازیکن را اخراج کرده و تحت هیچ شرایطی با آن ها قرارداد نمی بندم. »

این سرمربی لیگ برتری ادامه داد: « ما به اندازه کافی به این ها اعتماد کردیم و به پایشان ایستادیم اما جواب نداد و دیدید که در… چه کار کردند. حالا بهتر است آن ها به تیم های دیگری بروند تا ارزش پیراهن تیم ما برایشان مشخص شود. »

وی افزود: « آقایی که همان اول فصل یک چک ۸۰۰ میلیونی گرفته و از اسپانسر هم پول گرفته چرا دم از بی پولی می زند. هر سال ۳ ماه قبل از نقل وانتقالات می گویند به فلان تیم می رویم اما ۳۰۰،۴۰۰ میلیون تومان بیشتر می گیرند و همین جا می مانند. خدا را شکر هر کدام ۲،۳ مدیر برنامه داخلی و خارجی هم دارند و البته کلی ادعا… »

این مربی که بسیار عصبی بود، می گفت: « به پای خیلی از این ها ایستادم و حتی در چند مورد برای پاس شدن چک هایشان از دوستانم کمک گرفتم اما حالا آقایان این کارها را می کنند. حیف این پیراهن که بر تن آن هاست. همه را بیرون می ریزم و ۸،۱۰ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله می آورم که آینده باشگاه را بسازند. این ها دیگر نه انگیزه دارند و نه قدر موقعیت را می دانند. این ها نمک را خوردند و نمکدان را شکستند. حالا جوان ها باید جایشان را بگیرند و آقایان پرادعا بروند به هر جایی که دوست دارند. »

وی در پایان تاکید کرد: « من همه جوره به آن ها میدان دادم و حمایتشان کردم. آن ها را آوردم و قراردادهای خوبی بستند. ۶،۷ نفرشان بالای ۸۰ درصد از پول خود را گرفته اند اما باز هم بازی نمی کنند و بعضا در زمین راه می روند. »