به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با الشباب اظهار داشت: باید به تیم الشباب عربستان خوشامد بگویم. این گونه بازی ها در آن آغازش خیلی مهم است ولی خواهش من از طرفداران استقلال این است که با حضور در ورزشگاه به تیم محبوب خود کمک کنند که آنها تعیین کننده هستندو الشباب تیم خوبی است. به خصوص در ۵۰ متر رو به جلو خوب کار میکنند و اگر ارتباط خط هافبک و مهاجم آنها را که یکی از آنها را شماره ۸ این تیم است رد کنیم می توانیم به برتری برسیم.

قلعه نویی با خنده گفت: آنها در بازی قبل ۴ گل خورده اند و ما هم ۴ گل خورده ایم ولی ۳ امتیاز بازی اول در این گونه بازی ها می تواند خیلی کمک کند اما باید حواسمان باشد که آرامش خود را حفظ کنیم.

وی افزود: تیموریان، مبعلی، حیدری هم به شرایط بازی برگشته اند. نمی دانم این چه مدل بازی است چون حیدری می آید، بیک زاده می رود که در اکثر بازی ها مدافعان راست و چپمان را نداریم اما اینگونه بازی ها باعث ایجاد انگیزه می شود که کار را برایمان راحت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تجربه استقلال درلیگ قهرمانان آسیا چقدر مفید است، گفت: تجربه خوب است اما مهم انگیزه است. سال گذشته زوج سازی خوبی کرده بودیم ولی شما غافل نباشید که الشباب تیم خوبی است و قبلا با این تیم بازی کرده ایم. نسبت به قبل تغییرات زیادی کرده اند.

سرمربی استقلال در خصوص مشکلات استقلال در بازی گذشته گفت: اشکال بوده نه اینکه اشکالی وجود نداشت ولی بارسلونا هم باخت. اشتباهان عجیب پیکه برای من هم جای تعجب داشت. در بازی با ملوان نیمه دوم از لحاظ ایجاد موقعیت یکی از روزهای خوب ما بود. آنهایی که دنبال سوژه هستند اگر توپ های گل شده را برعکس می کردند و ما ۴ گل می زدیم به اندازه دو سال سوژه داشتند. بیشتر موقعیت هایی که ما داشتیم بالای ۷۰درصد بود و امیدوارم ساختار دفاعی ما کم اشتباه ظاهر شود و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به سوال خبرنگار الکاس قطر مبنی بر کم گل زدن این تیم عنوان کرد: ممنون که سوال فنی پرسیدید. من هم این را قبول دارم. بازیکنانی که سال قبل با هم هماهنگ بودند امسال از هم دور شدند ولی امسال روی جمشیدیان حساب ویژه ای باز کرده بودیم که او مصدوم شد. امیدوارم در ادامه راه جبران مافات کنیم. هر چند قبول دارم هر جا بودم این نوع بازی و کم گل زدن به افکار تاکتیکی ام نمی خورد. امسال این مشکل را داریم و من با سوال شما موافقم.

قلعه نویی در خصوص اینکه آیا با وضعیت فعلی می توان انتظار هواداران را برآورده کرد یا خیر گفت: البته مبعلی کمکی نیست و بازیکن ماست. خوشحالم که مبعلی را در اختیار داریم و قطعا در بازی فردا حضور این بازیکنان و بازگشت حیدری می تواند خیلی به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تعطیلی لیگ به نفع استقلال است یا خیر گفت: باید موقعیت را بگویم. شاید این شرایط و تعطیلی برای تیم هایی که در آسیا نیستند بدتر باشد. چون آنها ۴۰ روز در مسابقات نیستند و به همین دلیل از شرایط بازی خارج می شوند. این مسئله برای ۴ تیم یک پوئن مثبت است و فکر می کنم برای روز ۷ فروردین شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: آرزویم این است که هر ۴ تیم در لیگ قهرمانان موفق باشند چون در سهمیه بندی موثراند. از رسانه ها خواهش می کنم اگر با هر شخصی حب و بغض دارند به خاطر نام ایران منافع را در نظر بگیرند و به هر ۴ تیم کمک کنند. چون این نتایج برای ایران عزیز است. اگر با قلعه نویی و یا مثلا رحمتی مشکل دارند قلم و نگاهشان را ملی کنند.