به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محسن بنگر ابتدا در خصوص بحث حضورش در تیم ملی و اینکه فدراسیون پاسپورت او را گرفته است، گفت: من بعد از بازی با صبا هم به خبرنگاران گفتم که پاسپورتم چند ماه پیش گرفته شد و نمی دانم حالا چرا خبرش رسانه ای شده است؟ ! با این حال از اینکه خیلی ها به من می گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم خوشحالم و امسال خیلی تلاش کردم تا بازی های خوبی را انجام دهم و رضایت کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس را جلب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که « آیا در اردوی جدید تیم ملی حاضر خواهی بود؟ » ، تاکید کرد: چیزی در این خصوص نمی دانم و کادر فنی تصمیم گیرنده است. اگر هم توسط کی روش دعوت نشدم اعتراض نخواهم کرد، چون مربیگری سلیقه ای است و باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازگشت این تیم به کورس قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: این هفته تمامی نتایج به سود ما رقم خورد و خوشبختانه به کورس برگشتیم تا هواداران پرسپولیس ناامید نباشند. البته کار سختی برای قهرمانی داریم و معتقدم برای رسیدن به این عنوان باید از ۳ بازی پیش رو ۹ امتیاز بگیریم و منتظر توقف تیم های مدعی باشیم. در هفته های پایانی لیگ مدعیان با هم بازی دارند و این موضوع به سود ما است.

چندی پیش از سوی محسن بنگر عنوان شده بود که بی تعصبی یعنی اینکه در شهرستان ۴ گل دریافت کنید، وی در این رابطه گفت: دیگر دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. حرف من به خاطر این بود که بعضی استقلالی ها گفته بودند ما بی غیرت نبودیم که تمرینات را تحریم کنیم و نمی دانم از این حرف ها چه هدفی داشتند. با این حال دیگر نمی خواهم چیزی در این مورد بگویم.