به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمد فرامرزی در خصوص دیدار السد قطر - سپاهان که روز چهارشنبه در قطر برگزار می شود، اظهار داشت: همانطور که ابتدا در قرعه کشی هم مشخص شد باید با ۳ تیم عربی دیدار کنیم و با بررسی هایی که انجام داده ایم می دانیم بازی های آسانی نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: نمی خواهم بگویم در گروه بسیار مشکلی قرار داریم اما دیدارهای ما آسان نخواهد بود. هر ۳ تیم حاضر در گروه ما در لیگ کشورهای شان شرایط خوبی دارند و با آمادگی بالا در رقابت های لیگ قهرمانان شرکت خواهند کرد. همانطور هم که مشخص است اولین بازی ما با السد خواهد بود که باید در قطر به مصاف این تیم برویم و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم به برتری برسیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه زردپوشان اصفهانی در هفته گذشته تمرینات پرفشاری را انجام داده اند، عنوان کرد: تیم اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تمام بازیکنان برای دیدار با السد آماده هستند. در آخرین دیداری هم که با مس کرمان داشتیم نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم اما بازیکنان عملکرد خوبی داشتند که امیدواریم بتوانند مقابل السد هم عملکرد خوبی داشته باشند و با یک بازی خوب به ۳ امتیاز این دیدار برسیم.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که « کادر فنی سپاهان به شناخت لازم از السد رسیده و این تیم آنالیز شده است؟ » ، گفت: از همان زمانی که تیم های همگروه ما مشخص شدند اعضای گروه آنالیز سپاهان کار خود را آغاز و حریفان مان را آنالیز کردند. تجزیه و تحلیل خوبی از السد داریم و با شناختی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت. مطمئناً با تمهیدات کادر فنی می توانیم السد را در خانه اش غافلگیر کنیم. بازی در خانه حریف و آن هم اولین بازی سخت است اما با توجه به شرایطی که داریم می خواهیم در قطر گامی محکم برداشته و شروعی قدرتمند داشته باشیم.

وی با تشریح برنامه های سپاهان برای حضور در قطر و نحوه تمرینات این تیم، خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) با پروازی مستقیم به سمت قطر خواهیم رفت و بعد از یک جلسه تمرین در روز دوشنبه و تمرین روز قبل از بازی (سه شنبه) برای دیدار با السد آماده خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم با ترکیبی کامل راهی قطر خواهد شد، اظهار داشت: خوشبختانه در باشگاه سپاهان همکاران باتجربه ای داریم که از ماه ها قبل برنامه های سفر ما را هماهنگ کرده اند و هیچ یک از بازیکنان مشکلی برای همراهی سپاهان ندارند.

فرامرزی در خاتمه تصریح کرد: مشکل خروجی بازیکنان بیشتر به خاطر عدم پرداخت مالیات ها است که این موضوع گریبان همه تیم ها را می گیرد اما اگر برنامه ریزی درستی صورت بگیرد و این موضوع در زمان مناسب حل شود مشکلی برای بازیکنان پیش نمی آید.