به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ژوزه مورینیو پس از پیروزی خفیف چلسی برابر اورتون که به لطف گل جان تری در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم رقم خورد، اظهار داشت: بازی دشواری بود که در آن هر یک از ۲ تیم در مقاطعی مسلط بودند و تیم دیگر مجبور بود با ارائه یک بازی دفاعی بی عیب و نقص از دروازه اش محافظت کند. شروع چلسی خوب بود و در ۲۰ دقیقه ابتدایی همه چیز را تحت کنترل داشت و چند موقعیت هم به دست آورد اما پس از آن اورتون بر بازی سوار شد. بازیکنان اورتون در حرکت با توپ بسیار راحت بودند و پاسکاری شان خوب بود. اورتون شاید موقعیت های گلزنی چندانی خلق نکند اما در حفظ توپ از هیچ یک از تیم های لیگ برتر کمتر نیست. مورینیو افزود: بازی طوری بود که اگر اورتون پیش از ما به گل می رسید، بعید بود چلسی بتواند ۲ گل بزند و ورق را به سود خود برگرداند. بازیکنان ما تا آخرین لحظه برای زدن گل تلاش کردند. برای اورتون متاسفم، چون به نظرم تساوی نتیجه عادلانه تری برای این بازی بود اما ما تیمی بودیم که نشان داد واقعاً به دنبال کسب پیروزی و مسئولیت پذیر است. یک امتیاز برای ما کافی نبود و من فکر می کنم که لیاقت پیروزی را داشتیم.

آقای خاص تصریح کرد: راستش را بخواهید تصور نمی کردم که در چنین مقطعی از بازی گل بزنیم. امید داشتم که زودتر از آن به گل برسیم اما در نهایت به آن چیزی که می خواستیم، رسیدیم.

مورینیو درباره اهمیت پیروزی که شاگردانش کسب کردند، عنوان کرد: اگر این بازی را نمی بردیم صدر جدول را از دست می دادیم. مرز میان بردن و نبردن خیلی کوچک است. شما می برید و صدرنشین باقی می مانید، نمی برید و سقوط می کنید. تساوی در این بازی شاید به سقوط ما تا رده سوم هم منجر می شد. این یک حقیقت است.