به گزارش پارس به نقل از تسنیم، زلاتکو کرانچار، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار این تیم برابر السد قطر عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و برای اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باانگیزه هستیم.

وی با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان تیم فوتبال سپاهان افزود: ما قصد داریم در اولین مسابقه خود نتیجه خوبی بگیریم تا گام محکمی در مرحله گروهی برداریم و بتوانیم برای راهیابی به مرحله دوم هم پایه محکمی بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر از حریف روز چهارشنبه زردپوشان شناخت دارد، گفت: ما فیلم های زیادی را از تیم السد مشاهده کردیم و این تیم به خوبی آنالیز شده است. آشنایی کاملی از تیم السد داریم و می دانیم که تیم بسیار خوبی است اما امکان بردمان برابر این تیم زیاد بوده و می توانیم حریف قطری را در خانه اش شکست دهیم.

کرانچار با اشاره به حضور رائول گونزالس در ترکیب تیم فوتبال السد قطر اظهار داشت: روز چهارشنبه بازی خودمان را انجام می دهیم و کاری به حریف نداریم. مطمئناً رائول بازیکن توانایی است اما ما فقط به بازی خودمان فکر می کنیم.

وی همچنین تاکید کرد همه بازیکنان سپاهان در اختیار کادر فنی هستند و بدون مشکل تمرینات خود را انجام می دهد. کرانچار درباره اینکه نویدکیا و سوکای آمادگی بازی ۹۰ دقیقه ای را دارند یا نه گفت: ما محرم و جواهیر را در اختیار داریم اما اینکه آنها در ترکیب قرار بگیرند یا نه تصمیمی است که پیش از بازی و در قطر خواهیم گرفت.

« امروز (یکشنبه) جلسه ای را با دکتر خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان داشتید، در این جلسه چه صحبت هایی انجام دادید؟ » ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: صحبت های این جلسه مباحث کلی بود و در خصوص وضعیت تیم برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا و اینکه باید چه کارهایی را انجام دهیم تا در این مسابقات نقش مهمی را ایفا کنیم، صحبت کردیم.

کرانچار در واکنش به این موضوع که فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکنان ملی پوش خود موافقت کرده اند و آیا در این باره با خلیلیان صحبتی کرده است یا خیر، تاکید کرد: صحبت های من همانی است که پیش از این گفته ام. من با جدایی بازیکنان ملی پوش سپاهان پیش از پایان دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مخالفم. اکنون پای منافع فدارسیون و تیم ملی در میان است اما اگر مدیریت باشگاه سپاهان با جدایی بازیکنان موافقت کرده باشد کاری از دست من ساخته نیست.

کی روش قرار است به قطر برود تا علاوه بر تماشای دیدارهای تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان مقابل الجیش و السد قطر با بازیکنان ملی پوش این تیم ها و سرمربیان تیم های فولاد و سپاهان نیز درباره اردوهای تیم ملی صحبت کند. کرانچار در خصوص اینکه اگر کی روش با او جلسه بگذارد در چه خصوص با سرمربی تیم ملی صحبت خواهد کرد، اظهار داشت: معتقدم بازیکنان با حضور در بازی های سنگین و بین المللی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر می توانند توانایی خود را بالا ببرند تا اینکه بخواهند به صورت گلخانه ای در اردوهای متعدد شرکت کنند!

وی ادامه داد: صحبت هایی که انجام می دهم به خاطر منافع تیم ملی فوتبال ایران است و شرایط ایجاب می کند ملی پوشان باشگاه ها که سرمربی تیم ملی هم حساب ویژه ای روی آنها باز کرده به تیم های خود در آسیا کمک کنند تا اینکه در اردوهای مختلف به سر ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم با بازی در لیگ قهرمانان آسیا کمک بیشتری به تیم ملی خواهند کرد، گفت: نکته مهمی که باید بگویم این است که هیچ کس قصد برکناری کی روش از تیم ملی را ندارد!

« آیا کسی گفته کرانچار قصد برکناری کی روش از تیم ملی را دارد و شما چنین قصدی دارید؟ » کرانچار در پاسخ به این سوال اظهار داشت: نه، نه، نه. به هیچ وجه چنین چیزی نیست و من انگیزه ای برای این کار ندارم و تمام تمرکزم روی سپاهان است.

وی در پایان تصریح کرد: باز هم می گویم بازیکنانی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند و در تیم های سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتورسازی عضویت دارند مطمئناً با بازی در لیگ قهرمانان آسیا می توانند با فرم بهتری در اردوی پیش از جام جهانی تیم ملی حضور پیدا کنند.