به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا سال ۲۰۱۴، از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۹۳ در کشور تایلند برگزار خواهد شد. ۱۱ کشور در این رقابت ها شرکت خواهند کرد که مسابقات دور مقدماتی خود را در ۲ گروه (۵ و ۶ تیمی) برگزار می کنند. نماینده والیبال ایران در این رقابت ها در گروه اول با نمایندگان کشورهای تایلند، ژاپن، ویتنام و ترکمنستان همگروه است. در گروه دوم نیز تیم هایی از کشورهای چین، قزاستان، سنگاپور، فیلیپین، هند و چین تایپه با یکدیگر رقابت می کنند.

برنامه بازی های نماینده ایران در دور مقدماتی این رقابت ها به شرح زیر است:

۲۸ فروردین: ایران – ژاپن
۲۹ فروردین: ایران – ترکمنستان
۳۰ فروردین: ایران – تایلند
۳۱ فروردین: ایران استراحت دارد
اول اردیبهشت: ایران – ویتنام

بعد از دور مقدماتی از هر گروه ۴ تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد. دوم اردیبهشت ماه تمام تیم های شرکت کننده استراحت می کنند و بازی ها از سوم اردیبهشت پیگیری می شود که در مرحله پلی آف تیم های اول تا چهارم گروه اول با تیم های چهارم تا اول گروه دوم روبرو می شوند.

تیم های پیروز مرحله پلی آف راهی مرحله نیمه نهایی (عنوان های اول تا چهارم) خواهند شد و تیم های بازنده نیز برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می روند. مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا نیز روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.