به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، « رفیق نیمه راه نبودم که بخواهم از پرسپولیس بروم. تیم به من احتیاج داشت و من هم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم. جمعه هم کنار هواداران بودم و دیدم که با چه حس و حالی و چقدر یکپارچه تیم را تشویق می کردند. برای من همین که در سه بازی آخر لیگ هم با پرسپولیس باشم یک افتخار بزرگ است. »

اینها را سید جلال حسینی بعد از پیروزی برابر صبا و در توجیه رد پیشنهاد قطری اش گفته بود. حال آنکه او هیچ پیشنهادی را رد نکرده چرا که قطری ها از همان اول هم این مدافع را برای فصل بعدشان در نظر گرفته بودند که گویا مقبول هم افتاده.

تعطیلی لیگ و مرخصی چند روزه ای که علی دایی به شاگردانش داد، بهترین فرصت را در اختیار بعضی بازیکنان گذاشت تا با تیم های خواهانشان به مذاکره بنشینند.

بیشترین اخبار البته مربوط به بازیکنانی است که پیشنهادهای خارجی در جیب دارند و به احتمال فراوان لژیونر خواهند شد. از جمله محمدرضا خلعتبری و سید جلال حسینی که هر دو از لیگ ستارگان قطر پیشنهادهای جدی دارند و تعطیلی پیش رو بهترین فرصت را برای آنها فراهم آورده تا به دوحه سفر کنند و پای میز مذاکره بنشینند.

خلعتبری و حسینی البته سرمربی پرسپولیس را در جریان این سفر گذاشته و به علی دایی قول داده اند که سفر به قطر و مذاکره شان را به هیچ وجه رسانه ای نکنند و تا پیش از شروع تمرین های پرسپولیس به ایران بازگردند.