به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، برای پایان شکایت و شکایت کشی، دیروز رضا حقیقی و مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش خود را به کار بستند. تماس هایی تلفنی بین حقیقی و مدیران پرسپولیس برقرار شد اما به سرانجام نرسید. حقیقی برای اینکه پایش به کمیته انضباطی باز نشود با مسئولان پرسپولیس مذاکره کرد اما دوباره و مثل دفعات قبل با آنها به بن بست رسید!

نکته جالب اما اعلام آمادگی رضا حقیقی برای حضور در ۳ بازی پایانی پرسپولیس است. او که همین حالا می تواند و این اختیار را دارد که بازیکن آزاد شود و پیراهن تیم دیگری را بپوشد، تاکید کرده که علاقه ای ندارد دست پرسپولیس را در این مقطع حساس از فصل در پوست گردو بگذارد.

او با اینکه از سه تیم اروپایی به نام های هرتابرلین، مونشن گلادباخ و یک تیم اوکراینی پیشنهاد دارد همچنان علاقه مند است تا پرسپولیس را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر همراهی کند. از طرفی یک تیم قطری خیلی پر و پا قرص و با پیشنهادی چشمگیر، رضا حقیقی را نشانه گرفته تا برای فصل بعد، این هافبک ملی پوش را جذب کند.

قطری ها که چند صباحی است دست گذاشته اند روی بازیکنان ایرانی، حالا تور خود را برای جذب حقیقی پهن کرده اند تا هر طور شده رضایت او را برای فصل آینده جلب کنند.

به نظر می رسد حقیقی، رسیدگی و پاسخ به تمام پیشنهادها را موکول کرده به انتهای فصل تا شاید بعد از جام جهانی، پیشنهادهای بهتری به دستش برسد. او حتی در روزهایی که می گویند از پرسپولیس شکایت کرده، به فکر ۳ بازی آینده است تا با قهرمانی لیگ برتر از جمع سرخ ها جدا شود.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار حقیقی است. حضور در اروپا، ادامه حضور در پرسپولیس یا بازی در لیگ قطر؟