به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هواداران تیم فوتبال میلان ایتالیا دیگر نمی توانند از تیم محبوب خود به عنوان موفق ترین تیم باشگاهی دنیا یاد کنند، چون این عنوان را به الاهلی مصر تقدیم کردند.

پرافتخارترین تیم جهان، شعاری که روی پیراهن بازیکنان و همچنین اتوبوس تیم میلان نقش بسته، اصطلاحی بوده است که سیلویو برلوسکونی به عنوان رئیس و آدریانو گالیانی به عنوان نایب رئیس باشگاه میلان گهگاه از آن برای اشاره به تیم بحران زده خود استفاده کرده اند، چرا که تیم آنها با کسب ۱۸ جام بین المللی صاحب بیشترین تعداد قهرمانی در رقابت های باشگاهی در این سطح بوده است. میلانی ها اما از این به بعد دیگر نمی توانند خود را پرافتخارترین تیم دنیا بدانند، چرا که این عنوان اکنون در اختیار تیم الاهلی قرار دارد.

نماینده مصر، شب گذشته (جمعه) با شکست تیم اسفایکسن تونس برای ششمین بار قهرمان سوپرجام باشگاه های آفریقا شد تا شمار قهرمانی هایش در تورنمنت های بین المللی را به عدد ۱۹ برساند و در جدول دارندگان بیشترین قهرمانی بین المللی از میلان و بوکا جونیورز سبقت بگیرد.

با افتخار دیگری که به کارنامه الاهلی اضافه شد، این احتمال وجود دارد که میلانی ها شعار خود را به « موفق ترین تیم اروپا» تغییر دهند. در حال حاضر پس از الاهلی مصر با ۱۹، میلان و بوکاجونیورز آرژانتین با ۱۸، ایندیپندنته آرژانتین و رئال مادرید اسپانیا با ۱۶ و بارسلونا با ۱۴ قهرمانی به ترتیب رده های دوم تا ششم را در اختیار دارند.