به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محسن مسلمان  درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صبا و صعود این تیم به رده سوم جدول رده بندی، گفت: بازی خوبی بود و بچه ها در دقایق ابتدایی به گل رسیدند. فکر می کنم کلاً بازی در اختیار پرسپولیس بود و تک موقعیت های صبا را هم نیلسون به خوبی مهار کرد. در مجموع پیروزی حق پرسپولیس بود و تیم ما به این مهم رسید. حالا در این تعطیلات می توانیم با استراحت برای ۳ بازی پایانی تمرین کنیم و با آمادگی در این دیدارها به میدان برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد به اردوی تیم ملی دعوت شود، اظهار داشت: برای من فرقی نمی کند که به اردوی تیم ملی دعوت شوم یا خیر، چون این نظر سرمربی تیم ملی است. قطعاً اینکه دعوت شوم یا نشوم روی عملکردم در ادامه لیگ اثرگذار نخواهد بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات پیام صادقیان مبنی براینکه « با وجود مسلمان مقابل صبا راحت تر بازی می کردیم» ، تاکید کرد: پیام به من لطف دارد. از اینکه او به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - صبا انتخاب شد خوشحال شدم. معتقدم که پرسپولیس باید به داشتن پیام صادقیان افتخار کند و مربیان از این بازیکن به خوبی استفاده کنند.

مسلمان در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: وقتی به بازی های آینده رقبا نگاه می کنم احساس می کنم شانس ما برای قهرمانی ۵۰-۵۰ است. با این شرایط که همه چیز دست خودمان است با پیروزی در ۳ بازی آینده می توانیم به قهرمانی امیدوار شویم.