به گزارش پارس به نقل از تسینم، هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته (جمعه) با انجام یک دیدار آغاز شد. در نخستین بازی هفته تیم فوتبال شالکه در خانه خود پذیرای ماینتس بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و ۲ تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند. شالکه با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و جایگاه چهارمی اش را در جدول حفظ کرد، ماینتس هم ۳۴ امتیازی شد و تغییری در جایگاه هفتمی اش به وجود نیامد. هفته بیست و دوم بوندس لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با انجام دیدارهای زیر پیگیری می شود:

بورسیا مونشن گلادباخ - هوفنهایم
فرایبورگ - آگزبورگ
هامبورگ - بورسیا دورتموند
نورنبرگ - اینتراخت برانشوایگ
اشتوتگارت - هرتابرلین
ولفسبورگ - بایرلورکوزن

پرونده این هفته از رقابت های بوندس لیگا فردا (یک شنبه) با انجام ۲ دیدار بسته می شود که در نخستین بازی اینتراخت فرانکفورت در خانه خود پذیرای وردربرمن است و در آخرین جدال هفته بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در دیداری خارج از خانه به مصاف هانوفر می رود.

در جدول رده بندی بوندس لیگا در حال حاضر بایرن مونیخ با ۵۹ امتیاز صدرنشین است و فاصله زیادی از دیگر مدعیان گرفته و تیم های بایرلورکوزن و دورتموند به ترتیب با ۴۳ و ۴۲ امتیاز در تعقیب شاگردان پپ گواردیولا هستند.