به گزارش پارس به نقل از تسنیم، درباره شکست ۴ بر ۲ استقلال مقابل ملوان انزلی، شعارهای تماشاگران ملوان، شایعه درگیری در رختکن استقلال و… صحبت های زیر را مطرح کرد: تسنیم: درباره شکست سنگین استقلال مقابل ملوان چه صحبتی داری؟

فوتبال است و یک روز می بری و یک روز هم شکست می خوری.

  یعنی تنها دلیل شکست استقلال این موضوع است؟

نه، اما نمی توانیم دنبال مقصر بگردیم. در فوتبال اتفاقات زیادی می افتد که ممکن است در یک دیدار شکست بخوری. اگر اشتباه نکنم ۱۷ هفته بود که نباخته بودیم اما این اتفاق افتاد. شکست مقابل ملوان کارمان را برای ادامه بازی های لیگ سخت کرد اما این باخت می تواند تلنگری به ما برای دیدارهای آینده باشد.

  این شکست باعث ایجاد استرس برای پیروزی در ۳ بازی آینده لیگ و بازی های لیگ قهرمانان آسیا نمی شود؟

تیم های بزرگ برای بزرگ بودن خود دلایل خاص خودشان را دارند. استقلال تیم بزرگی است و در ۳ دیدار آینده بزرگی خود را نشان خواهد داد. کسی انتظار چنین شکستی از استقلال را نداشت اما همه می دانند با چه مشکلاتی در این جایگاه قرار گرفته ایم. امیدوارم از این شکست درس بگیریم و آن را فراموش کنیم. همه عوامل تیم استقلال از کادر فنی گرفته تا بازیکنان دست به دست هم خواهیم داد تا این باخت را جبران کنیم.

  نقل قولی از تو پس از بازی منتشر شد که گفته بودی ملوان شانسی استقلال را شکست داد. درست است؟

نه، منظورم این بود که ۲ گل ملوان از روی شانس و اقبال بود. اگر آن ۲ گل به ثمر نمی رسید، شاید نتیجه بازی عوض می شد. فوتبال همین است و به تیم ملوان تبریک می گویم.

  در این بازی از سوی برخی از هواداران منتسب به تیم ملوان به مهدی رحمتی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده و… توهین شد. در این خصوص چه نظری داری؟

دلیل این ناسزا گفتن ها را نمی دانم اما هرچه هست کار جالبی نیست. کسانی که به ورزشگاه می آیند، باید از آمدن به ورزشگاه و تماشای بازی لذت ببرند نه اینکه توهین کنند و ناسزا بگویند. پیش از این شاهد بودیم که تماشاگران ملوان علیه تیم خود هم در زمان هایی که نتیجه نمی گرفت، شعار سر می دادند. این حرکات بد است؛ تماشاگرانی هستند که با تشویق های خود باعث نتیجه گرفتن تیم شان می شوند اما فحاشی نمی کنند.

  چرا پس از پایان بازی در رختکن حبس شده بودید؟

از شکست ناراحت بودیم. پیش از بازی با ملوان، در صدر جدول حضور داشتیم و پیروزی در این دیدار برای ما مهم بود. فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای رقم بخورد. به همین دلیل همه بازیکنان و کادر فنی از این شکست ناراحت بودند. از طرفی هم زمانی برای دوش گرفتن صرف شد تا کمی دیرتر از رختکن خارج شویم.

  یکی از رسانه ها مدعی شده در رختکن بین امیر قلعه نویی و حنیف عمران زاده درگیری پیش آمده است…

بهتر است از خود آن رسانه سوال کنید که چه کسی این صحبت ها را به آنها انتقال داده است. من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم. در هفته های اخیر هم صحبتی مطرح کرده بودند که امیر قلعه نویی با اسکوچیچ شام خورده که تیم ملوان مقابل استقلال شکست بخورد اما همه دیدند که ملوان تیم ما را برد. برای کسانی که این صحبت ها را مطرح و همچنین کسانی که خبرهای رختکن را به بیرون منتقل می کنند، متاسفم. چرا وقتی تیم به پیروزی می رسد، کسی از اتفاقات خوب حرف نمی زند ولی تا تیم شکست می خورد صحبت هایی مطرح می شود؟ تیمی که شکست می خورد، طبیعی است که مربی بخواهد با بازیکنش صحبت هایی انجام دهد اما کسی نباید حرف های رخکتن را به بیرون منتقل کند. افرادی که این کارها را انجام می دهند، نمی خواهند استقلال قهرمان شود و قصد بر هم زدن تیم را دارند. چند وقت پیش یکی از رسانه ها اعلام کرده بود که گران ترین قراردادها را بازیکنان استقلال بسته اند، در صورتی که اینچنین نیست.

متاسفانه این افراد با مطرح کردن صحبت هایی قصد ایجاد اختلاف در استقلال را دارند. آنها بدانند ما بازیکنان به این حرف های بچگانه توجهی نمی کنیم. در طول فصل با مشکلات و اتفاقات زیادی روبه رو بودیم که به اندازه یک « کتاب» می شود اما با حمایت کادر فنی و مدیریت باشگاه این بحران ها را کنترل کردیم.

  بازیکنان پرسپولیس معتقدند که بازیکنان استقلال چون پول های خود را گرفته اند، اعتراض نمی کنند. چه واکنشی به این صحبت ها داری؟

من چون برای پرسپولیس بازی کرده ام، در جریان قراردادهای بازیکنان پرسپولیس هستم. ما به احترام قلعه نویی و فتح الله زاده شرایط خیلی سختی را تحمل کردیم تا حاشیه ای به وجود نیاید. برای ما یکسری چیزها ارزش دارد. کادر فنی استقلال در این فصل پول نگرفته و وزارت ورزش هم به فتح الله زاده پول نمی دهد. با توجه به چنین موضوعی، سعی کردیم، شرایط را درک کنیم.

  با ۷ گل زده بهترین گل زن استقلال هستی…

دلیل آمدن به استقلال این بود که به اهدافم برسم. گل هایی که به ثمر رساندم، با حمایت کل تیم به وجود آمد. همانطوری که مهدی رحمتی درون دروازه توپ ها را می گیرد یا مدافعان اجازه گل خوردن را نمی دهند، من هم برای موفقیت تیم تلاش می کنم.