به گزارش پارس به نقل از سایت سایت فدراسیون کاراته، نخستین دوره رقابت های کاراته جام باشگاه های آسیا از روز گذشته با حضور نمایندگان هشت کشور در کویت آغاز شد و امروز جمعه و در ادامه این رقابت ها، تیم کاتای مردان ایران متشکل از برادران باتوانی به مدال برنز دست یافت. سعید احمدی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کومیته مردان، طراوت خاکسار در منهای ۵۵ کیلوگیم کومیته زنان و الهه رضا زاده در به اضافه ۶۱ کیلوگرم کومیته زنان، ۳ مدال برنز دیگر را برای تیم کشورمان کسب کردند.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کومیته زنان، فاطمه چالاکی دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی امارات با شکست دادن تمامی حریفان خود به دیدار نهایی راه یافت. وی برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ای از قزاقستان خواهد رفت.

حمیده عباسعلی لژیونر کاراته ایران که عضو تیم یرموک کویت است در وزن به اضافه ۶۱ کیلوگرم کومیته زنان با مغلوب کردن تمامی حریفان خود به دیدار پایانی این وزن راه یافت.

همچنین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کومیته مردان حسین سمندر با شکست برابر نماینده ای از قزاقستان از رسیدن به مدال بازماند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری در نخستین دیدار نماینده امارات را ۶ بر صفر صعود کرد و به دور دوم رسید، سعید حسنی پور دیگر نماینده ایران در این وزن است.

روز گذشته و در آغاز این مسابقات تیم ایران توسط مهسا افسانه و سحر کرجی به ۲ مدال طلا دست یافت. هامون درفشی پور لژیونر کاراته ایران نیز که در عضو تیم یرموک کویت است در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته مردان به نشان طلا رسید.

رقابت های کومیته انفرادی در بخش زنان و مردان امروز به پایان خواهد رسید و فردا شنبه رقابت های کومیته تیمی برگزار می شود.