به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سعید معروف، کاپیتان تیم والیبال متین ورامین در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش در بازی اول پلی آف لیگ برتر مقابل نوین کشاورز اظهار داشت: بازی را خیلی را بد شروع کردیم و ۶ بر یک در ست اول از حریف عقب افتادیم. ما می دانستیم که نوین کشاورز، تیم خوبی است و حریفانی قوی تر از خودش را شکست داده است اما همانطور که می دانید در چنین دیدارهایی چون تیم قوی تر محکوم به پیروزی است، فشار زیادی را متحمل می شود.

معروف ادامه داد: تیم های ششم تا هشتم جدول، تیم هایی هستند که چیزی برای از دست دادن ندارند به همین خاطر بدون ترس و حتی انتحاری مقابل حریفان خود به میدان می روند. ما پس از اینکه ست اول را به نوین کشاورز واگذار کردیم با کمک بازیکنان باتجربه مان، امتیازات حساس هر ست را به خود اختصاص دادیم و از ست دوم به بعد، تیم برتر میدان بودیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در خاتمه تصریح کرد: بازی دوم ما در خانه والیبال مقابل نوین کشاورز، خیلی سخت خواهد بود. توپ گیری از نقاط قوت این تیم است و در همین بازی هم توپ های کمی را از دست دادند. تیم نوین کشاورز تا اینجای مسابقات لیگ نتایجی فراتر از انتظار گرفته و بازی در تهران مقابل این تیم نیز به هیچ وجه آسان نخواهد بود.