به گزارش پارس به نقل از مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل پرسپولیس تهران با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز از بازیکنانم تشکر می کنم که با چنین شرایط سختی شرافتمندانه و مردانه تمرین کردند و با انگیزه بسیار بالا آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگ، باتجربه و پرمهره ای است و ما در مقابل این تیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا امتیازات این دیدار را از آن ِ خود کنیم.

مرفاوی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم که بازی خوب و فنی برگزار کنیم و بتوانیم با یک بازی منطقی نتیجه این دیدار را از آن ِ خود کنیم.

سرمربی تیم صبای قم، مرتضی کاشی و وحید بیات را مصدومین تیم صبا دانست و اضافه کرد: وحید امرایی به تمرینات بازگشته و می تواند ما را در این دیدار یاری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولین تیم صبا برای فصل آینده از وی برنامه ای خواسته اند یا خیر؟ ، گفت: فعلا که مشکلات آنقدر در صبای قم زیاد است که کسی به دنبال فصل آینده نیست و مجموعه تیم به دنبال حل مشکلاتشان هستند تا بتوانند در چند بازی آینده نتایج قابل قبولی کسب کرده و از فوتبال قم دفاع کنند.

مرفاوی تاکید کرد: مسئولین استانداری که تیم صبای قم زیر نظر آنها است، قول دادند تا هر چه زودتر مشکلات مالی صبا را برطرف کنند.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی می خواهید امیدهای پرسپولیس را برای قهرمانی ناامید کنید یا خیر؟ ، گفت: هر تیمی برای خودش بازی می کند، ما هم برای شرایط خودمان در جدول می جنگیم. با توجه به اینکه هم در بالای جدول و هم در پایین جدول رقابت بسیار نزدیک است، همه تیم ها تلاش می کنند تا بتوانند در این چند هفته پایانی با موفقیت زمین را ترک کنند.

مرفاوی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظری در خصوص داوری دیدار مقابل پرسپولیس خواهد داشت یا خیر؟ خاطر نشان کرد: من کمتر در مورد داوری صحبت می کنم، اما اعتقاد دارم از ابتدای فصل داوری بد نبوده و امیدوار هستم فردا داوری قضاوت عادلانه ای انجام دهد.