به گزارش پارس به نقل از تسنیم، به دنبال پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا در خانه منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گوتی هرناندس، هافبک پیشین رئال مادرید در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی بابت این پیروزی تبریک کنایه آمیزی به کاتالان ها گفت. گوتی در پیام تبریک خود به کاتالان ها گفت: به بارسلونایی ها تبریک می گویم… یک دزدی دیگر!

ظاهراً دلیل استفاده گوتی از واژه دزدی برای توصیف پیروزی کاتالان ها برابر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، خطای پنالتی مشکوکی بود که داور بازی به سود بارسلونا گرفت زمانی که مارتین دمیچلیس در مرز محوطه جریمه منچسترسیتی لیونل مسی را در موقعیتی تک به تک سرنگون کرد.

گوتی که اکنون در آکادمی تیم های پایه رئال مادرید مشغول فعالیت است، دشمنی و کینه قدیمی با بارسلونا را از دوران بازیگری اش حفظ کرده و این اولین باری نیست که با اظهارات کنایه آمیز خود اعتبار کاتالان ها را زیر سوال می برد.

او در ابتدای هفته جاری نیز به دنبال پیروزی ۶ بر صفر بارسلونا برابر رایووایکانو در صفحه خود در پاسخ به ادعاهای مطرح شده در خصوص برتری بارسلونا بر رئال مادرید در فصل جاری نوشته بود: با اتمام احترامی که برای تیم رایووایکانو قائلم اما آیا بارسلونا به خاطر بردن رایووایکانو بهتر (از رئال مادرید) است؟ بگذارید کمی بخندم!