به گزارش پارس به نقل از مهر، زلاتکو کرانچار در مورد انتخابش به عنوان بهترین مربی خارجی دو دهه اخیر فوتبال ایران از سوی شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه دوشنبه ۹۰، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از انجام چنین نظرسنجی ای خبر نداشتم و از اینکه اکثریت آرا را بدست آوردم، برایم بسیار خوشایند بود و به نوعی غافلگیر شدم.

از فوتبالدوستان ایرانی مهر تایید دریافت کردم
وی اضافه کرد: به نظرم ۳ سال در سپاهان نتایج بسیار خوبی بدست آوردم و کسانیکه به من رای دادند، به خوبی مسائل حاکم بر فوتبال ایران را تشخیص دادند. این نظرسنجی به نوعی به رسمیت شناسی و تائید عملکردم از سوی مردم ایران بود. اینکه در حضور مربیان مطرحی از کشورهای کرواسی، ترکیه، هلند و پرتغال از فوتبالدوستان ایرانی مهر تائید دریافت کردم، اتفاقی بسیار ارزشمند برای من به حساب می آید.

من هم، خودم را انتخاب می کردم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه اگر خودش می خواست یکی از این مربیان را انتخاب کند، به کدام یکی از آنها رای می داد؟ ، تاکید کرد: اگر واقع بینانه بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم، باید بگویم خودم را انتخاب می کردم. در این مدت دو جام بسیار مهم را در رقابتی نزدیک و حساس از دو تیم تهرانی گرفتم و عملکردم هم در زمان حضور در ایران قابل قبول بوده است.

می توانستم با پرسپولیس قهرمان شوم
وی در مورد اینکه اگر در آن مقطع از پرسپولیس جدا نمی شد، می توانست به چنین قهرمانی هایی دست پیدا کند، اظهار کرد: قطعا قهرمان می شدیم زیرا همان موقع ما با سپاهان در جنگ برای کسب قهرمانی بودیم و روزی که برکنار شدم، پرسپولیس در رده سوم قرار داشت و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم راه یافته بود.

شانس قهرمانی در دو جام با پرسپولیس
کرانچار ادامه داد: اگر قراردادم ۲ ساله بود و یا چنین زمانی در اختیارم قرار می گرفت، می توانستم برای سال دوم هم تیم را به خوبی اصلاح کنم و با کیفیت بیشتری در مسابقات شرکت کرده تا مدعی کسب هر دو جام باشیم. در آن سال هم در لیگ و هم در جام حذفی شانس قهرمانی داشتیم اما مدیران خواستند تغییراتی را ایجاد کنند.

کیفیت بازیکنان عامل پیروزی برابر مس
وی در مورد دیدار با مس کرمان هم تاکید کرد: دیداری سخت و دشوار را در کرمان پیش رو داریم زیرا آنها دنبال کسب امتیاز و بقا در جدول هستند. این یکی از سخت ترین دیدارهای ما تا پایان لیگ است اما بازیکنان ما از نظر فنی و شخصیتی آنقدر با کیفیت هستند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند.

هر ۴ بازی پایانی سخت است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه تا پایان کدام دیدار برای تیم شما سخت تر است؟ ، یادآور شد: هر ۴ مسابقه ما سخت و سرنوشت ساز است و برای رسیدن به موفقیت در پایان فصل باید امتیاز کامل تمام این بازی ها را بدست آوریم.

ابتدا آسیایی شدن و سپس قهرمانی
وی با بیان اینکه تساوی نفت با فولاد به نفع مان بود، افزود: در شرایط فعلی ابتدا باید مسیرمان را به خوبی طی کنیم و پس از آن منتظر اشتباه حریفان باشیم تا بتوانیم به اهداف مان دست یابیم. هدف نخست مان کسب حداقل سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است و پس از آن به قهرمانی هم فکر می کنیم.

هر ۵ تیم شانس قهرمانی دارند
کرانچار در مورد اینکه کدام تیم در حال حاضر از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است، گفت: هر ۵ تیم استقلال، فولاد، نفت، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند اما با توجه به شرایط فعلی جدول استقلال و فولاد برای رسیدن به قهرمانی لیگ از وضعیت بهتری برخوردار هستند.

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ساعت ۱۵: ۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.