به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در شرایطی که کمتر از ۱۸ ماه تا پایان قرارداد فعلی جان لوئیجی بوفون با یوونتوس باقی مانده است، هنوز هیچ اقدامی از سوی او و سران بیانکونری برای تمدید این قرار داد صورت نگرفته است. قرارداد فعلی سنگربان تیم ملی ایتالیا با بانوی پیر در پایان فصل آینده به پایان می رسد اما او طبق گفته مدیربرنامه هایش هنوز در خصوص آینده خود تصمیم گیری نکرده و ممکن است سال ۲۰۱۵ آخرین سال حضور او در جمع سفیدومشکی پوشان تورین باشد. حتی سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه های بوفون نیز از برنامه این سنگربان ۳۶ ساله ابراز بی اطلاعی کرده و احتمال وقوع هیچ یک از ۳ گزینه ممکن، تمدید قرارداد، بازی برای تیمی دیگر یا بازنشستگی را برای کاپیتان آتزوری رد نکرده است.

او به شبکه کالچو مرکاتو گفت: جیجی کاپیتان تیم ملی است، برای تیمی بزرگ بازی می کند و در تمام بازی های تیمش نقشی موثر دارد. او با یووه قرارداد دارد و احتمال اینکه بخواهد با یووه بماند بیشتر به نظر می رسد اما در حال حاضر من درباره آینده او هیچ چیز قطعی نمی توانم بگویم. شاید او بخواهد بازنشسته شود، شاید از یووه برود، شاید هم بماند. من در حال حاضر واقعاً نمی دانم در سر او چه می گذرد.

بوفون در فصل جاری که سیزدهمین فصل حضورش در یوونتوس است به استثنای ۲ بازی در تمام دیدارهای بانوی پیر به میدان رفته است و نقشی اساسی در ثبت عنوان دارنده دومین خط دفاعی قدرتمند سری A ایفا کرده است.