به گزارش پارس به نقل از مهر، مصطفی اکرامی در خصوص حضورش در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان بازیکن کمکی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکشنبه شب با جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز مذاکرات نهایی را جهت حضورم در این تیم به عنوان یار فرضی انجام دادم و قرار است تیم تراکتورسازی را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم.

وی ادامه داد: من پیش از این در تیم تراکتورسازی چند سال بازی کرده ام و هم گسترش فولاد و هم تراکتورسازی را تیم های خودم می دانم.

مدافع چپ تیم گسترش فولاد در خصوص اینکه آیا باشگاه گسترش با حضورش در تیم تراکتورسازی موافقت کرده است؟ ، یادآور شد: خوشبختانه دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز همکاری و تعامل خوبی با یکدیگر دارند و هرجا که نیاز بوده به یکدیگر کمک کرده اند. حضورم در تیم تراکتورسازی به عنوان یار قرضی با رضایت کادر فنی و مدیریت باشگاه گسترش فولاد بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خوشحالم که بار دیگر پیراهن تیم تراکتورسازی را به تن خواهم کرد. من این تیم و هوادارانش را دوست دارم و امیدوارم که بتوانم بازی های خوبی برای این تیم محبوب در آسیا انجام دهم.

اکرامی در پایان گفت: قرارداد من با تیم گسترش فولاد تا پایان فصل جاری و پس از آن من یک بازیکن آزاد هستم و تیم آینده ام را می توانم انتخاب کنم.